"Uitspraak van de dag"

Al draagt een aap een gouden ring
Het is en blijft een plugin

een auto heeft ook maar een spanwijdte van nog geen 1,5 meter noch inklapbare wielen en komt nooit verder qua altitude dan de 'landingsbaan'...
maar om het nu een nep vliegtuig te noemen...? :D

een auto heeft ook geen vleugels, inklapbare wielen en komt nooit verder qua altitude dan de 'landingsbaan'... maar om het nu een nep vliegtuig te noemen...? :D

Ik ben het wel met Sunny eens. :D
Een auto een nepvliegtuig noemen gaat wat ver, maar we mogen toch wel stellen dat een auto minderwaardig is aan een vliegtuig?

met software KAN je dingen die met hardware niet te doen zijn of anders gigantisch duur worden...

echter als iemand vleugeltjes op een auto plakt en wat plastic nep straalmotoren dan is het idd geen vliegtuig...
m.a.w.: een softsynth die pretendeerd een hardware bak te zijn qua uiterlijk is het nutuulk niet (ben ik ook geen voorstander van)...

en nutuulk is een aap met een gouden ring niet 1:1 een softsynth maar dat terzijde :D

dat ligt er aan wat het doel is... je gaat niet ff met een vliegtuig lekker shoppen in het centrum bijv... moeilijk parkeren :D

Moeilijk parkeren? Dat valt wel mee. Het is wel 'n beetje zo dat de parkeerplaats er daarna als ground zero uit komt te zien..

maar dat was ook geen vliegtuig, laat staan dat de parkeerplaats daardoor word gecreerd...

Ach das waar ook, het is 'n vogelbadje geworden alla Niagara watervallen:

memorial.jpg

Uitspraak van de dag komt van Leo zijn advertentietitel "Jupiter 8 van Roland".

Dit is zo heerlijk "zoekertjeskrant 1992" om het merk van dat onbekende apparaat er even achter te noemen. :D

Jammer genoeg is de prijs met zijn tijd mee gegaan...

"Ik kom hier op weekdagen om 9u, om 13u, om 16u en u bent nooit thuis. Ik vind dat niet normaal!"

Tja, wat moet een mens daarop antwoorden...

Back