"Uitspraak van de dag"

deze hadden we ook nog uit een ver verleden:

attachment.php

attachment.php

Gheghe. Hetgene wat hij er (waarschijnlijk) mee bedoelde is eigenlijk ook niet echt top:

"Je hoort het geluid niet zo goed, waardoor je ook niet zo goed hoort dat het slecht klinkt."

Ik heb ook wel eens schilderijen gemaakt die er beter uitzagen dan ze in werkelijkheid waren omdat ik er een doek over gehangen had. ;)

Gheghe. Hetgene wat hij er (waarschijnlijk) mee bedoelde is eigenlijk ook niet echt top:

"Je hoort het geluid niet zo goed, waardoor je ook niet zo goed hoort dat het slecht klinkt."

Interessante invalshoek :okdan:

Ik heb ook wel eens schilderijen gemaakt die er beter uitzagen dan ze in werkelijkheid waren omdat ik er een doek over gehangen had. ;)
Bij dezen genomineerd tot uitspraak van de dag :D

hoop dat ie ze even wilt laten zien op 12 september, inderdaad opzienbarend

Heel scherp geïnterpreteerd :kroon:

fender en bugera amps:

17:01 <fjoesz> Volgens mij maken ze die met chinese uitzendkrachten,
17:01 <fjoesz> die flikkeren gewoon alle benodigde onderdelen in een doos en schudden ermee
17:01 <fjoesz> Klaar.
17:01 <fjoesz> Speaker dr an en go.

goed zo.

t ging alleen over de bugera
maar ik denk dat ze de blues deluxe reissue van fender ook zo maken ja

afrojack, is dat 'n nieuw soort jas ?

Back