"Uitspraak van de dag"

En om jullie te pesten ga ik hem ook niet uitleggen.

Er valt buiten "ik had even een slaaptekort van jewelste" ook niks aan uit te leggen.

En om jullie te pesten ga ik hem ook niet uitleggen.

Da's jammer, nu zullen we het nooit weten....
Er valt buiten "ik had even een slaaptekort van jewelste" ook niks aan uit te leggen.

Maar da's dan toch een uitleg :okdan:

Hij deed me wel een beetje denken aan dat raadseltje van toen de euro kwam: wat krijg je als je 'n euro in het stopcontact krijgt? Twee-twintig! 8o)

Ik snap um.

Hoeba hoeba hop!

Para paard verstond ik ook altijd, zoals ik ook altijd "wie wil er bloed op de achterbank van de degelijkheid" verstond

Ghehehe.
Krijg net een PB van een Belg die afspraak wil maken om verkochte gear op te laten halen door z'n ouders:

Hey XXXX,

Mijn ouders gaan regelmatig winkelen in Eindhoven en hebben binnenkort wel weer eens zin om dat doen. Lukt maandag 30 april voor jou? Rond de middag? Of eerder 's avonds? Dan kan je ook laten zien dat ze werken. (dus misschien best even in je setup klaar zetten)
Zou dat lukken?

Gegroet,
XXXXXX

Helaas, gaat niet lukken :mega:
Heb de ouders ook meteen afgeraden om te komen shoppen op 30-4.. :D

Frank Boeiend... stond poosje terug in Doornroosje. Het ging goed met het tekst mompelen totdat de autocue uit viel :D

Liedjes die heel NL kan onthouden, maar Frank zelf niet. Ik heb van het halve concert niks verstaan, mompel mompel mompel...

Vandaag in het chatroom:

15:50 <C738> acid> en hebben die bandjes ook sterallures?
15:50 <Acidfever> C>sommige ja
15:50 <C738> hehe
15:50 <Acidfever> dat is nog het meest trieste
15:50 <C738> das het mooiste

Bericht door een moderator:
En ook hier mag men zich aan het topic houden of lekker weg blijven. Bezem gepakt en gehanteerd.

Back