Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en nog ruim 7kb over ook nog![]()

Omdat de speakers aan de onderkant van de laptop (ongeveer onder de muis) verwerkt zitten, klinkt het geluid beter dan het in werkelijkheid is.

Gheghe. Hetgene wat hij er (waarschijnlijk) mee bedoelde is eigenlijk ook niet echt top:
"Je hoort het geluid niet zo goed, waardoor je ook niet zo goed hoort dat het slecht klinkt."
Bij dezen genomineerd tot uitspraak van de dagIk heb ook wel eens schilderijen gemaakt die er beter uitzagen dan ze in werkelijkheid waren omdat ik er een doek over gehangen had.![]()

Gheghe. Hetgene wat hij er (waarschijnlijk) mee bedoelde is eigenlijk ook niet echt top:
"Je hoort het geluid niet zo goed, waardoor je ook niet zo goed hoort dat het slecht klinkt."
Ik heb ook wel eens schilderijen gemaakt die er beter uitzagen dan ze in werkelijkheid waren omdat ik er een doek over gehangen had.![]()

ach so... weten we dat ook weer... wanne ongelovelijk stuk roggebrood (net als J. Pauw trouwens)