"Uitspraak van de dag"

De wisseltrofee voor "uitspraak van de dag" gaat naar Arv !

In reactie op de vraag of Muddy Waters noten kan lezen post hij:

"Nou als die dat kan dan heeft ie zeker na zijn dood flink doorgeleerd!"

zie de noten-lezen-poll

:halleluja

Origineel geplaatst door olafmol
de winnaar van vandaag, op de valreep:

'In een klassiek 4/4 ritme (waar jij het over had) is het niet de clap, maar de snare die op de 2de en de 4de kwartnoot zit, aangezien een drummer niet echt met zijn handen kan klappen als hij zijn drumstokken vastheeft.' door Oli303

cool ik ben 8 maanden geleden ge-kwoot geweest en nu zie ik da pas... cool ;)

AUW! [schokken in de studio]
ik krijg de hele tijd schokken van mijn apparatuur. Ik weet niet waar het aan ligt, maar elke vijf minuten krijg ik wel een vonk van een van mijn apparaten, of zelfs van de klink van de deur naar mijn studio. Superirritant. Heeft iemand hier ervaring mee/ een opplossing voor???

Op een Linux-newsgroep kwam er opeens een mini-discussietje... (ze hadden 't over het samenwerken van Linux en een Audigy).

1) Ok, let's do the average user test. "Do I hear music?", if so, it passes the average user test.

2) The average user wouldn't buy an Audigy, they would buy a cheap ass sound card. I have gone from cheap SB16 clone to SB AWE 64 to an Audigy, I can tell the difference between each card. Most users will spend more on a sound card but an Audigy user will most likely spend a lot more speakers.
Audigy users will ask: "do I have surround sound?". Not just: "do I hear music?" ....

3) How about this. Reality: People buy cheap ass soundcards and cheap ass speakers that hook onto the side of their monitor, then have a picture of their pig-ugly kid for the background.

Erg goed:

Origineel geplaatst door sjeijk
Hallo,
Ik lees hier en daar dat het os van de mpc1000 hetzelfde is als van de xl. Ik heb een mpc1000 besteld maar wil eigenlijk ook andere files dan wav importeren bv. recycle files (erg handig). Is er niet iemand die deze optie in het os weer kan inschakelen. Bij voorbaat eeuwige dank.

Origineel geplaatst door Slipperman
onwetenheid jb ;)
Ik bedoelde het ook niet lullig, maar ik moest echt zo hard lachen. FF in het os er iets bij hacken! Vet!

Origineel geplaatst door lo-fi
Je hoeft een synth niet gehoord te hebben om te kunnen zeggen dat je 'm lelijk vind.
Als ik van 'n meid zeg dat ze een dikke reet heeft hoef ik ook niet eerst te weten of ze lekker kan koken.

In de thread over Moog die 50 is.

Origineel geplaatst door 6 trak
ff groftopic...

hoe krijgt men het toch voor elkaar om de juiste link te vinden die exact verwijst naar een post die al dagen oud is?

Ondanks je verwoede pogingen kom je nog steeds niet in aanmerking
voor de uitspraak van de dag.

Namens DE LEIDING,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
In de thread over Moog die 50 is.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Je hoeft een synth niet gehoord te hebben om te kunnen zeggen dat je 'm lelijk vind.
Als ik van 'n meid zeg dat ze een dikke reet heeft hoef ik ook niet eerst te weten of ze lekker kan koken.

Ja ik heb er maar 'koken' van gemaakt. Vond ik wel zo netjes.

Nu een keer een hele wijze uitspraak in mijn ogen:

Uit de machinedrum thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=303227#post303227
Origineel geplaatst door BananaWorld
Eigenlijk is het wel een beetje raar. We geven veel euro's uit aan synths en effectbakken van hoge kwaliteit, maar drums moeten om een of andere reden minder kosten. Terwijl we deze eigenlijk zo'n beetje in iedere track gebruiken en terwijl dit niet geldt voor alle synths.

trance is wat mij betreft net zo verdervelijk als dat mijn muzikale smaak was voor weer een andere generatie

Deze meesterlijke uitspraak van Chinetti doet alle discussies over de kwaliteit van trance (en andere muzikale hokjes) reduceren tot dat wat ze zijn, nl een hoop onzinnig, subjectief geblaat.

:halleluja

uit deze thread

Back