Hanz
Anonieme Analogist
Meesterlijk! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mededeling van de moderator:
ik snap m niet, en sluit m af

Origineel geplaatst door robpapen
Muziek blijft boeien en is niet te begrijpen
Eigenlijk ben ik gewoon een 'stijlhoer', ik pin me niet vast op 1 stijl of gevoel, ik doe gewoon waar ik op dat moment zin in heb.

Origineel geplaatst door Acidfever
Het feit dat analoge synth vaak beter klinken heeft vindt ik vaak toch ook met het bedieningsgemak te maken.

Origineel geplaatst door Roel
[16:56] Roel !: hahaha
[16:56] Roel !: ja
[16:56] Roel !: want bedieningsgemak klinkt mooi he![]()

nee dat was een leuke opmerking die ik niemand wilde onthouden,Origineel geplaatst door mc_kwok
Is dit voor de credits?![]()
want dit was je eerste opmerking in dit draadjeOrigineel geplaatst door SaintEric
Ik denk dat als je als violist je viool wilt herkennen, je een monitor tussen kin en sleutelbeen moet klemmen.
Daarom vinden violisten ook altijd dat hun viool op CD zo anders klinkt dan in het echt.
Origineel geplaatst door Roel
nee dat was een leuke opmerking die ik niemand wilde onthouden,
en waar is jouw positieve bijdrage?want dit was je eerste opmerking in dit draadje
Ik begreep van de Jostiband dat jij een van de mannen achter dit forum bent...Mail me ff dan spreken we weer es wat af.
Grtz Floris
Origineel geplaatst door Zoidsity
Wel frapant dat er toch een strakke melodie-lijn uitkwam, en dat terwijl ie niet eens aangesloten stond..![]()
Ik wil een nieuw OS verdorie! Flikker desnoods het ouwe OS op het net met alleen een nieuwe versienummer, maakt me niet uit!

"be-die-nings-ge-mak"... idd, nou je het zegt... klinkt wel ritmisch en mooi qua klank!Origineel geplaatst door Roel
want bedieningsgemak klinkt mooi he![]()

Niets is zo beperkend als tegen jezelf zeggen dat als het goed klinkt het goed is, zonder ook te weten dat je voordat je hoort of het goed klinkt, kan weten dat het goed klinkt.
Origineel geplaatst door Triphonius Z
Uh, je monitor wordt toch ook niet groter als je de resolutie omhoog schopt?

Origineel geplaats door Jan VS. Jaap
Komen er trouwens lekkere bass drums uit die jupiter 6? Mijn maat Alle had een halfjaar zo een ding gehad en hij heeft hem verkocht voor een machinedrum bij feedback. Hij zij dat het wel een vette synth was maar deed hem weg omdat hij voor drums niet echt geschikt was.

Uit de chat...
18:58:08 [#JK#] ja ik ben eten........ later.. ennuh... make music, don't use cubase