"Uitspraak van de dag"

zo kan het ook :p

zo kan het ook :p

zo kan het ook :D

wat doe je als je grote recht zaak wil winnen
als het om roken gaat omdat je daar ziek ben van geworden bv je heb kanker daar van gekregen
zeg je gewoon toch gewoon van:

ik geniet en de sigaret rookt :p

zullen ze daar in trappen ?

havelock

Origineel geplaatst door robpapen
Muziek blijft boeien en is niet te begrijpen

Ik vind hem mooi.

Eigenlijk ben ik gewoon een 'stijlhoer', ik pin me niet vast op 1 stijl of gevoel, ik doe gewoon waar ik op dat moment zin in heb.

Door Forcesupreme.

Sterk :D

Origineel geplaatst door Roel
[16:56] Roel !: hahaha
[16:56] Roel !: ja
[16:56] Roel !: want bedieningsgemak klinkt mooi he :)

Is dit voor de credits? :erm:

In de thread "wie vind je de stomste moderator" van opperkneus smackos stonden ook een paar leuke posts, maar die thread is helaas verwijderd

Origineel geplaatst door mc_kwok
Is dit voor de credits? :erm:
nee dat was een leuke opmerking die ik niemand wilde onthouden,

en waar is jouw positieve bijdrage? ;) want dit was je eerste opmerking in dit draadje

Origineel geplaatst door SaintEric
Ik denk dat als je als violist je viool wilt herkennen, je een monitor tussen kin en sleutelbeen moet klemmen.

In reactie op:

Daarom vinden violisten ook altijd dat hun viool op CD zo anders klinkt dan in het echt.

Origineel geplaatst door Roel
nee dat was een leuke opmerking die ik niemand wilde onthouden,

en waar is jouw positieve bijdrage? ;) want dit was je eerste opmerking in dit draadje

okokok..Deze dan maar.

Ik begreep van de Jostiband dat jij een van de mannen achter dit forum bent...Mail me ff dan spreken we weer es wat af.

Grtz Floris

Origineel geplaatst door Zoidsity
Wel frapant dat er toch een strakke melodie-lijn uitkwam, en dat terwijl ie niet eens aangesloten stond.. :erm:

Gniffel!

dit vond ik wel de 'gouden neuzel quote' net tegen het einde van 2004:

Niets is zo beperkend als tegen jezelf zeggen dat als het goed klinkt het goed is, zonder ook te weten dat je voordat je hoort of het goed klinkt, kan weten dat het goed klinkt.

na te lezen ergens in DEZE thread... (p.s.: val niet in slaap)

Laatst gewijzigd:
Ik vond deze ook niet slecht. :D

Origineel geplaats door Jan VS. Jaap
Komen er trouwens lekkere bass drums uit die jupiter 6? Mijn maat Alle had een halfjaar zo een ding gehad en hij heeft hem verkocht voor een machinedrum bij feedback. Hij zij dat het wel een vette synth was maar deed hem weg omdat hij voor drums niet echt geschikt was.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=39939

Spijtig genoeg afgesloten. ;)

Back