Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door BananaWorld
Je kan natuurlijk ook een JP8000 kopen, een paar dikke hits scoren en dan kan je alles bij elkaar kopen.
........................... of werkte het toch niet zo makkelijk
Origineel geplaatst door sas
Ik zie het alweer : You tarzan, me Jane, maar eh
Origineel geplaatst door fuse
Dat ons heren niet met den tong op de schoenen lopen als een persoon van het zwakke geslacht dit forum komt opluisteren met haar sprankelende aanwezigheid.
Wat een geniale uitdrukking !Ik zou er nooit mijn boontjes op te week willen leggen, ....
Origineel geplaatst door Chinetti
Nou, nee....Ik dacht: wat voor demente bejaarden werkt, moet ook voor ons werken...

Origineel geplaatst door nixcc
Gelieve zelf de EQ een beetje te regelen tot het deftig klinkt,
zet de BASS, de MID en TREBLE maar een flink eind open.
Op mijn geluidskaart(staandaard AC97) kan ik een 3D-DEPTH aanzetten,
die zet jij dus beter ook aan, dan klint het een stuk beter!

I quote Fuse:
Je zou er al bijna eentje kopen om de mensen hier te stangen.

Origineel geplaatst door Yoozer
..., maar ik heb al teveel shit en te weinig geld.
Synthforumlid XXX
ik heb al een jaar of 2 een access virus b ,maar ik heb een probleem. hoe zet je hem aan?
Origineel geplaatst door dione
Achterop zit een knop....de zogenaamde on/off knop.....dat is Engels ( een vreemde taal die je vaak op televisie hoort als de ondertitels in beeld komen ) voor aan/uit.....hij is herkenbaar aan de 0/1 aanduiding op de knop waarschijnlijk...
Ik adviseer dat je die knop enkele keren indrukt,om zo te leren met die knop om te gaan....als je Virus aangesloten is,dat wil zeggen als je de bijgeleverde stroomkabel in het stopcontact hebt zitten en,heel belangrijk,aangesloten op de Virus in de bijbehorende aansluiting (niet in de outputs,dat past ook niet)....dan zul je zien dat je met die knop de lichtjes van de Virus aan dan wel uit kunt schakelen....
Welnu : als de lichtjes aan zijn,dan is de Virus ook aan....
Maar dit staat ook gewoon in de handleiding hoor....maar ja,die zal wel in een vreemde taal zijn....![]()
Synthforumlid XXX:
ik heb het knopje gevonden,en hem uitgeprobeerd,de lampjes gaan dan branden enzo
maar hoe krijg ik nou die typische clavia sound uit mn bak?
Origineel geplaatst door dione
die typische Clavia sound kun je verkrijgen op de volgende manier :
- Haal alle kabels uit de Virus (ook de stroomkabel)
- Pak je Virus op
- Gooi hem in je vuilnisbak
en dan de belangrijkste stap :
- Koop een Nordlead