"Uitspraak van de dag"

Re: Lezing: de essentie van de humor

Re: Lezing: de essentie van de humor

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Door zo nadrukkelijk naar humoristische uitspraken te vragen is er
in ons geliefde forum een soort meta-niveau ontstaan dat tot een veel
te groot zelfbewustzijn heeft geleid. Doordat de spontaniteit hierdoor
naar de achtergrond is verdrongen omdat men werkelijk nadenkt over zijn/haar
antwoord valt er nog maar weinig behartenswaardigs in de onderhavige
draad te lezen ( mijn eigen bijdragen niet uitgezonderd ).
Is het mogelijk om deze hele thread in een post te citeren onder de titel
"Zo moet het in ieder geval niet, jongens (M/V)!".
Hiermee zou m.i. een nieuw meta-niveau worden bereikt.

Ik zie het even niet meer zitten,
ISPdeRuiter
)

LMAO :D

en je sig... hehehehe :okdan: :okdan:

shit jha, dat gebeurt bij mij ook tegenwoordig, te veel nadenken over wat je maakt.. en het gekke is dat ik toen ik het niet dee, dus paar jaar geleden, mn muziek veel beter klonk eigenlijk... BAH:eureka:

okee dan niet de uitspraak van de dag maar van het jaar:

Origineel geplaatst door AOR
ik ben nog niet zo lang hier op dit forum (halve dag) en ik vroeg me af hoe ik aan dat programma FUSE kan komen.

weet iermand dat? ik neem aan dat het is om af te mixen. Daar wil ik eens wat meer mee aan de slag gaan.

Origineel geplaatst door cyan_circle
mag je ook jezelf quoten hiero? ik ben nogal een quotezak, vandaar...

Dat waren Quoot & Bie ook.

Origineel geplaatst door bambamstudio
okee dan niet de uitspraak van de dag maar van het jaar:

hahahah, ik voelde me keihard geflashed, dus hartstikke leuk dat je het nog even herhaald. 8~ :bekdicht:

de winnaar van vandaag, op de valreep:

'In een klassiek 4/4 ritme (waar jij het over had) is het niet de clap, maar de snare die op de 2de en de 4de kwartnoot zit, aangezien een drummer niet echt met zijn handen kan klappen als hij zijn drumstokken vastheeft.' door Oli303

Origineel geplaatst door olafmol
de winnaar van vandaag, op de valreep:

'In een klassiek 4/4 ritme (waar jij het over had) is het niet de clap, maar de snare die op de 2de en de 4de kwartnoot zit, aangezien een drummer niet echt met zijn handen kan klappen als hij zijn drumstokken vastheeft.' door Oli303

LOL

C738 over de Waldorf S ( https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=12272 )

Door Allard Cracker > allardC@interface.nl

Gisteren heb ik hem dan eindelijk in huis gehaald om te testen, de Waldorf S. Nadat ik hem uit de tas had gehaald heb ik hem meteen op tafel gezet. Mijn vriendin was ook laaiend enthousiast. Ze vond hem er lekker uitzien.
We zijn naast elkaar gaan zitten om meteen te proeven van het klankpalet van deze Waldorf S.

De 1e indruk:
De interface is eenvoudig en duidelijk, en ook het formaat is handzaam.
Het is een lekkere bak, alleen de plastic behuizing ziet er wat kwetsbaar uit. Onder zware omstandigheden op een podium vermoed ik dat ie snel om zal vallen, en dan heb je je waldorf over het podium liggen. Ondanks de geringe afmetingen heeft dit bakje veel in huis.

Tot op de bodem
Wat wel leuk is, is dat ie multitimbraal is. Je kunt de waldorf S dus over meerdere kanalen uitsmeren.
Zowel pittige als smeuiige sounds, zoals een lekker lickje bijvoorbeeld, tover je er in een handomdraai uit.
Door zijn geringe gewicht van 300gram is het handig mee te nemen. Weer zit je hier met de fragiele behuizing, oppassen geblazen waar je je Waldorf neerzet. Het beste is een vlak, horizontaal platform, meer het broodplank idee.
Een andere leuke feature is de tweakbaarheid van deze bak. Je kunt naar hartelust klankingredienten toevoegen.

Conclusie
Ondanks wat minpuntjes met betrekking tot behuizing en levensduur, is het toch een hele geslaagd machine.
De Waldorf S kenmerkt zich door zijn diversiteit aan smeuiige en pittige sounds.
Hoewel hij meerdere outputs heeft en behoorlijk tweakbaar is, zou ik niet meer dan 1 Waldorf S nemen.

plus:
-tweakbaar
-geringe formaat en gewicht
-lekkere sound
-looks

min:
-zwakke behuizing
-beperkte levensduur

ok vandaag uitspraak van de dag gaat naar GEMMETJE :D met het volgende :

Schoonmaken ??? Gewoon nooit !!
Mijn hok (waar ik ook nog es slaap) ziet eruit alsof het complete amerikaanse leger erdoorheen
getrokken is op weg naar de golf.......

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
C-Code in https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=140142#post140142

Mooie verwijzing naar meerdere forumleden. :)

Hehe, bestaan er trouwens afkickcentra voor synthverslaafden ? Volgens mij is het nog 1000 maal erger om opgezadeld te zijn met het synthvirus dan met SARS (Severe Acute Respiratory Syndrome), niet alleen slecht voor je gezondheid (slapeloze nachten,...) maar ook nog eens ongezond voor je portemonnee :(

Back