"Uitspraak van de dag"

Origineel geplaatst door Neo Land
...(door dit ding rechtstreeks mijn Harddick recorder in)...

Grappige typo! :)

als je mijn handtekening leest , vraag je je toch af wat er gebeurt zou zijn als iedereen Mario bleef spelen :engel:

als je mijn handtekening leest , vraag je je toch af wat er gebeurt zou zijn als iedereen Mario bleef spelen
Het is niet erg origineel om jezelf te quoten... anders ken ik er ook wel een paar.

Bijdeweg: je handtekening was al vaker gebruikt

misschien niet grappig...

misschien niet grappig...

...maar zeker waar en daarom voor mij de uitspraak van deze dag:

Origineel geplaatst door krz
Volgens mij is het halve forum aan vakantie toe..... :Z

Leuk om te zien dat je als beginner van deze thread na bijna een jaar nog steeds mailtjes krijgt dat er reacties op gekomen zijn. :)

meesterlijk is deze van senso:

Ik wil je echt niet ongerust maken, maar over de manier waarop UPS met apparatuur omgaat
heb ik griezelverhalen gehoord waarbij Friday the 13th kinder-lektuur is.
Voor zover bekend is het de enige vervoerder die er ooit in geslaagd is een Jupiter 8
te vouwen.

analoge kicks en snares klinken toch net wat heftiger dan samples. Waarom weet ik niet maar het is zo.

bescheidenheid is nederlands grootste fout.
o ik dacht het asielbeleid

Hmm. ik zou een pc nooit vertrouwen live, misschien wel voor midi aansturen maar om nou vst plugins of andere vormen van audio live te gaan gebruiken dat gaat echt te ver, daar is het ook niet voor bedoeld.

Uitspraak vd dag

Uitspraak vd dag

Quote: Gemmetje in discussie over meest waardeloze apparaat ooit aangeschaft:

Meest waardeloze ding: Gem G1 (heeft Mozes nog op geriedeld)

PjotrG, nav een discussie op de Chat of The Launch nu uit de TX81z of uit de Nord Lead 1 kwam:

mail anders de klubbheads zelf "We zijn het er echter niet over eens uit welke bak jullie nu klakkeloos die preset hebben gejat"

Back