"Uitspraak van de dag"

Blinx verklaart waarom de Korg Triton zo populair is in RnB muziek:
Het zit hem in de kleur/uiterlijk van het apparaat. Er bestaat geen gouden synth, dus ze moeten iets anders hebben wat op bling bling lijkt een triton ziet er duur uit met zijn silver/metalic look en zijn 8 inch touch screen.
En anders zullen er wel hele goede samples in zitten van een paar gasten die he ho of bling bling roepen.

:dubbel:

Origineel geplaatst door waxx
Ik heb hier een gravis advanced die ik bij een synth heb gekregen (een oude roland xp 50 synth die ik voor mijn grootmoeder kocht zodat ze piano kon spelen zonder een dure synth of piano te moeten kopen). Ik gebruik hem om mijn ouwe yamaha psr 5700 als midi keyboard te gebruiken voor mijn softsynths.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=38182&postid=423173

Zij grootje speelt dus op een Roland XP-50 terwijl op een Yamaha PSR moet tokkelen. :D

vandaag 1ste keer naar Michael Schack geweest voor wat drumtips 'n tricks, en hij zei (enkel drummers kunnen volgen wrs:P )

- Wat? 7A? Janet! Dat voelt een vrouw nog niet als je het in haar steekt!

die studio is helemaal nie van Catscan!!

Lid Marcel VH op PF over deze foto's:

tn_cikira1.JPG

gearspotters-2.JPG

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Lid Marcel VH op PF over deze foto's:
(...)

Lijkt wel een winkel...

Turtel naar aanleiding van "welke muziek bij een geboorte"

nou dat hoeft hoor ok heb even bij doktor.nl gekeken
je kunt niet meer terug de baarmoeder in
ik heb vele pogingen ondernomen op latere leeftijd bij andere baarmoeders, maar het lukt nog niet helemaal

:engel:

Van leo uit https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=473153#post473153

Origineel geplaatst door Leo
wat de klank (en het weinige verschil daarin tussen atc1 en se1x) betreft, ben ik het niet met de vorige spreker eens. sorry.
voor prettige bediening moet je bij de se1x zijn (of bij topless bistro borstlap), voor een lekker rond vol gevoel moet je bij de atc1 zijn (of ook weer bij topless bistro borstlap).
zo zie je maar, lekker uit eten is altijd nog het best.

17:11:54 [DJFuse] volgens mij wil elke muts morgen genomen worden

17:13:20 [DJFuse] wat dus ook inhoud dat je kieskeurig mag zijn en alles onder de 9,5 tot 10- op moet flikkeren

zat net te schijten op de pot met Futur Music in de hand en las bij 'forum -he's an idiot' het volgende.... (ff korte samenvatting)

een man lag te klagen op het midiaddict-forum van Future Music en Computer Music dat hij cubase niet aan de praat kreeg. hij had het origineel gekocht, en man, er zaten geen diskettes bij! enkel een stom cd'tje en een blauw fluitje dat het niet eens deed. hij ging met z'n doos cubase terug naar winkel en wou het inruilen. tot z'n stomme verbazing zei de man van de winkel (sound village)dat dat niet ging, omdat er met het pakket niets mis was... en dat blauw fluitje, 'dat zou beter werken als hij het door z'n kringspier daar beneden schoof',scheerde ze nog naar z'n kop:D

Origineel geplaatst door Frer!k
Lijkt wel een winkel...
dat dacht ik ook, en anders moet je wel erg goede muziek maken

Alex Omega's bijdrage aan de thread: "Spul dat je nooit zal kopen"

kernwapens....wat!? alle wapens!

ik vind dat voor lul-loze mannen

:halleluja

Kevin in de chat:

20:51:44 [Kevin] Vind Online releases toch zo kazig
20:52:16 [Kevin] Zelfde als een drive-in Disco hebben die je slaapkamer niet uitkomt

ahum.......................................
Simpel maar effectief.............

De Morgenstond heeft goud in de mond!

Dat was hem.....:D

zag net 'patchbay' op marktplaats omschreven staan als 'steekveld':D
deze hoort vast ergens anders thuis, maar vond em persoonlijk best de moeite, en dus ff posten maar:)

Back