[DreamTranceSnip] - NoRain

demian

Ojee
Ben weer bezig aan een trakkie, beetje dromerige zweef trance, maar wel een beetje uplifting.

Wil graag weten wat jullie er van vinden, wat er goed aan is en wat er niet goed aan is etc..

www.smokeandnoise.com/sounds/norain.mp3

het is wél een snip, dus er zit nog geen eind aan maar wel een flink begin :)

ik vind t wel erg lang duren voor n begin.
Kun je dit geheel niet in 1 minuut samenvatten en er dan nog wat afwisseling achteraan plakken?
Verder vind ik wel n mooie sequence.

je basslijn moet wat harder, hoor em nu nauwelijks,

ook mag je een aantal thema's wel wat vaker afwisselen, er zit nu wel HEEL veel herhaling in,

ook wat maar variatie in de percussie, een vollere diepere kick en die clap moet echt anders!

verder vind ik je geluiden wel erg mooi..

Het idee is leuk, maar ik vind het aan het begin wat langdradig. De ritmes vind ik ook niet echt een toevoeging. Eerlijk gezegd vind ik 'm een beetje te cheesy...

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Het idee is leuk, maar ik vind het aan het begin wat langdradig. De ritmes vind ik ook niet echt een toevoeging. Eerlijk gezegd vind ik 'm een beetje te cheesy...

Ik kan me er wel in vinden, ik ga dit zaakje eens inkorten en andere drums er in gooien, thnx! :)

Origineel geplaatst door demian
Ik kan me er wel in vinden, ik ga dit zaakje eens inkorten en andere drums er in gooien, thnx! :)
Laat maar horen als je het af hebt, nieuwe drummetjes kunnen al veel goeds doen. Ik ben benieuwd!

Idd, beetje teveel herhaling maar wel mooi.
Misschien interessant idee om er een piano stukje in te steken, denk dat deze er mooi in zou passen.

Lekker hoor. Houd ik wel van. Misschien kun je nog even noemen welke gear je gebruikt hebt. Vooral van de sequence....

Is allemaal gemaakt met softsynths.. oa Albino, Lallapallooza, Vstation, Kontakt, FM7
Lallapallooza is de softsynth waar de track mee begint.
Ik ben nog bezig met deze track, ik ga hem wat inkorten en en nog een piano-achtig partijtje toevoegen.
Ik hoop van de week een update online te kunnen zetten. Thnx iedereen :)

Back