Erg gave track, de sounds vind ik erg mooi (en ook enigzins herkenbaar, heb zelf ook een Triton Le).
De snare vind ik persoonlijk best aardig klinken, geeft een beetje dat electrogevoel zoals je dat ook hebt in de muziek van de Pet Shop Boys (toevallig een inspiratiebron?).
De mix op zichzelf bevat vrij veel hoog, kan idd komen door je monitoren. Maar ik vind dat je toch ook best wel een mooie warme sound hebt afgeleverd!
De compositie is verder ook goed. Niet ijzersterk, maar je hebt wel de breaks en rustpauzes in het nummer goed gebruikt, ook gelet op het gebruik van de verschillende sounds.
Je zou kunnen proberen nog wat meer hoogtepunten op te bouwen, ga proberen langzaam nog wat meer sounds te stapelen om naar een climax toe te werken. In dit soort muziek werkt het bij mij altijd goed om de laatste 8 maten nog wat hoge strings toe te voegen (langgerekte noten), die op zichzelf ook nog weer een nieuwe melodielijn vormen. Je hebt dat op bepaalde momenten al enigzins gedaan, maar je zou dat nog wat prominenter kunnen gebruiken in de opbouw.
Mooi gedaan hoor!