Dit is te simpel, maar krijg het niet werkend
!!
Ik gebruik 3 slots in m'n NM (A= midi 9, B=midi 10 C= midi 11) op midi in port 4 van m'n UM-880. Nu wil ik, dat terwijl ik van slot verwissel, ook Logic automatisch naar het juiste kanaal switched.
Praktijk situatie: sequencer draait onder record. Ik heb voor iedere geprogrameerde knop een midi controler toegekend en wil dus realtime knoppen draaien van de ene patch naar de andere, zonder met de muis of console een ander midikanaal te selecter. Of nog simpeler
gewoon op midikanaal 9 , 10 en 11 tegelijk recorden.
In de handleiding vind ik nagenoeg niets, dus tips, of een verwijzing naar het onderwerp in de manual die het wel zou beschrijven zijn zeer welkom!
Alvast bedankt!
!! Ik gebruik 3 slots in m'n NM (A= midi 9, B=midi 10 C= midi 11) op midi in port 4 van m'n UM-880. Nu wil ik, dat terwijl ik van slot verwissel, ook Logic automatisch naar het juiste kanaal switched.
Praktijk situatie: sequencer draait onder record. Ik heb voor iedere geprogrameerde knop een midi controler toegekend en wil dus realtime knoppen draaien van de ene patch naar de andere, zonder met de muis of console een ander midikanaal te selecter. Of nog simpeler
gewoon op midikanaal 9 , 10 en 11 tegelijk recorden.In de handleiding vind ik nagenoeg niets, dus tips, of een verwijzing naar het onderwerp in de manual die het wel zou beschrijven zijn zeer welkom!
Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd: