Main Inserts vraagje

Origineel geplaatst door Wodka
ok, ik zit dus met de foute kabel, in de manual gaat het gewoon om een stereokabel...

Moet je toch een erg lange kabel hebben wil je er hoorbare delays uit krijgen.

ander vraagje... als ik een eq en een compressor op de main-inserts wil hebben... kan dat op de volgende manier:

main-inserts --> compressor in
compressor out --> eq in
eq out --> main inserts

en dan 2x voor links en rechts...

Origineel geplaatst door Backdrop
Tuurlijk.
Nou maar hopen dat je er deze keer geen reverb bij krijgt :D

andere mensen geven veel geld uit aan een reverb bak :D

Origineel geplaatst door Wodka
ander vraagje... als ik een eq en een compressor op de main-inserts wil hebben... kan dat op de volgende manier:

main-inserts --> compressor in
compressor out --> eq in
eq out --> main inserts

en dan 2x voor links en rechts...

ja, maar waarom niet gewoon die compressor in je inserts prikken en die eq tussen je master out en je amp (of recorder o.i.d.)

is wat makkelijker denk ik voor jou :)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Remmelt
ja, maar waarom niet gewoon die compressor in je inserts prikken en die eq tussen je master out en je amp (of recorder o.i.d.)

is wat makkelijker denk ik voor jou :)

omdat ik dan achter de eq weer moet gaan splitsen naar de recorder en naar de monitoren.

Ik heb n aantal troep tussen mijn main inserts hangen.

Main inserts out: equaliser - ultrafex (laag) - ultramizer - tube ultrafex (hoog) - compressor - en weer terug...

Dus je kunt er best nog n eq bij hangen. Ik persoonlijk denk dat ie t beste voor de compressor zit (maar ik kan me vergissen)..

(alleen jammer dat er geen main insert BYPASS knopje op mijn mengpaneel zit, zou n hoop knopjes in en uitzetten schelen)

Succes ermee!

Origineel geplaatst door Alan
Ik heb n aantal troep tussen mijn main inserts hangen.

(alleen jammer dat er geen main insert BYPASS knopje op mijn mengpaneel zit, zou n hoop knopjes in en uitzetten schelen)

Succes ermee!

hé, dat knopje miste ik ook al ;)

Back