50 cent in een nieuw "jasje"

Op het moment dat de vocoder erover heen gaat wordt ie mooi. Voor de rest is het wel ok, vind de synth een beetje plat. Hij is ook erg langdradig voor het gevoel. Er moet meer actie in...

Origineel geplaatst door mOkBor
Op het moment dat de vocoder erover heen gaat wordt ie mooi. Voor de rest is het wel ok, vind de synth een beetje plat. Hij is ook erg langdradig voor het gevoel. Er moet meer actie in...

Sluit ik me volledig bij aan.

Idee is leuk, maar die arpeggio/sequence gaat op n gegeven moment wel vervelen.
Vocoder heeft zeker wat!
Lage bass ook goeie, beetje afwisseling in het geheel zou wel mogen.

Ga zo door zou ik zeggen.

grappig. Had als 3e remixje op de cd-single kunnen staan.

Wel leuk idee; wordt 50 cent al iets leuker van...

:) (deze had iemand hier een keer als avatar, leek me wel toepasselijk. Misschien leuke hoes voor de cd als je 'm uitbrengt)

Attachments

• 49cent.jpg
    49cent.jpg
    14,8 KB · Bekeken: 67
Origineel geplaatst door Hazes
:) (deze had iemand hier een keer als avatar, leek me wel toepasselijk. Misschien leuke hoes voor de cd als je 'm uitbrengt)

that would be me ;)

en idd haha lache remixje alleen weet niet lijkt wel of wat jij gedaan hebt harder staat dan die samples enzo van 50 cent... ergens mis ik gewoon de volheid inde mix dat het echt een geheel is. heb het idee dat het er nu gewoon overheen geplakt is met de verhoudingen niet goed... arrangement is goed...
vocoder gebruik is leuk :)

eigenlijk is alles lekker zeker met de vocoder lekker, welke gebruik je?

maar de eindmix daar schort het e.e.a. nog aan verder top, zou deze track niet zomaar los laten, zonder ergens te dumpen.

Nou ik heb je 2de versie ook geluisterd...

Ik vind hem op bepaalde stukken beter maar veel dramatischer. Het vokoder moment uit de eerste rmx kot veel beter uit de verf. En dat is juist wat ik tof vond aan de track. Ik hoef al die strings en pianos niet. Maar dat is mijn mening. Opbouw is wel beter maar daar kan ook nog veel aan gebeuren. Speel eens wat meer met effecten.

Back