Lijst of site alle roland synths

Heeft hij 'em niet zilver gespoten? ;)

Heb zo ooit eens een zilverkleurige Minimoog gezien...

Wel het zou natuurlijk wel een D70 kunnen zijn int zilver, want hij was geen 61-key meende ik mij te herinneren, maar hij had rechts een diskdrive zitten zoals een S50 maar dat is em echt niet hij had namelijk modulation en pitchbend wheel en geen stick...
Maar ik denk dat ik die Gino echt nog eens opzoek, het knaagt echt hard aan me!
Origineel geplaatst door Rutger19
Anders denk ik dat het een D50 is! Kan dat? Ik zag laatst een zeldzame zilvere versie daarvan op ebay, kwam weinig voor stond erbij...maar ze bestaan dus wel.

Groeten,

Rutger [/B]

De A90 heb ik zelf nog gehad, is enkel een midi controller, A90EX met pianosound erin, die is het dus helemaal niet!
Het is een soort D- of S- serie daar lijkt ie verdacht veel op, het kan een samplesynth geweest zijn, hij had dus echt mooie choirs, 76 toetsen of 88 gewogen ik weet het niet meer juist (zoals ik al eerder zei)

Origineel geplaatst door Cyber_MSD
De A90 heb ik zelf nog gehad, is enkel een midi controller, A90EX met pianosound erin, die is het dus helemaal niet!
Het is een soort D- of S- serie daar lijkt ie verdacht veel op, het kan een samplesynth geweest zijn, hij had dus echt mooie choirs, 76 toetsen of 88 gewogen ik weet het niet meer juist (zoals ik al eerder zei)

niet correct de A90 bevat wel degelijk sounds... en ook meer als alleen een piano...

Mijne niet :confused: :confused: :confused: , ik had een A90 (niet de EX) en zat GEEN sound in, hij had geen romboards erop. Op een standaard A90 zitten geen romboards dacht ik...
Maar nu weer ontopic :)

Origineel geplaatst door 6 trak
dacht het niet he... die is meer bruin/grijzig...

Kan best dat hij door de jaren heen bruin is geworden door het roken,:peukie: :peukie: :peukie: :peukie: :peukie:

Maar die ik had was zilver...

Maar misschien ben ik ook een beetje kleurendoof..;)

't is beetje meer champagne-kleurig zoals ze het noemen die JX-8P (Triton studio ProX 88 die is ook champagne-kleurig :P)

Back