Erg mooi, zo herinner ik m'n JP8 nog helemaal. Erg stom dat ik 'm heb weggedaan 5-jaar geleden. Heb nu de MKS80 met MPG80. Ook wel mooi, maar haald het niet bij de JP8. De JP8 vindt ik de mooiste synth ooit gemaakt en ga er zeker weer ooit een aanschaffen. Ze kosten hier in Dollars wat ze bij jullie in Euros kosten, bijna de helft minder dus. Staat hier een Roland DCB naar Midi interface, ben model vergeten, maar die kost maar iets van 150-Euro.
Mijn JP8 had vroeger geen DCB en hij klonk modder vet, veel vetter dan de MKS80. Had iets minder laag als de MKS, maar had veel bredere strings en blazers. Hij klinkt ook analoger dan de MKS. De MKS80 is gewoon een rek versie van de JP6, die ik ook vroeger gehad heb. De 6 en de 8 zijn niet te vergelijken. De 8 is gewoon stukken vetter. De JP8 is het enigste apparaat geweest waar ik ooit spijt van heb het verkocht te hebben.
Mijn JP8 had vroeger geen DCB en hij klonk modder vet, veel vetter dan de MKS80. Had iets minder laag als de MKS, maar had veel bredere strings en blazers. Hij klinkt ook analoger dan de MKS. De MKS80 is gewoon een rek versie van de JP6, die ik ook vroeger gehad heb. De 6 en de 8 zijn niet te vergelijken. De 8 is gewoon stukken vetter. De JP8 is het enigste apparaat geweest waar ik ooit spijt van heb het verkocht te hebben.