Kurzweil K2000 SCSI hd vraag

bobaphat

Ouwe rot
Ik wil heel graag een scsi hd voor mn K2000. De bedoeling is dan dat ik via mn scsi kaart op mn pc, samples op de scsi hd kan dumpen. En deze weer openen in de k2000.

hoe moet dit met bekabeling?? Zijn er scsi hd;s met verschillende in en uitgangen???

Als er maar een aansluiting is,,, zou ik de hele tijd van kabel moeten wisselen omdat de ingang van mn scsi kaart op mn pc, anders is dan de aansluiting van mn k2000.

ik heb een k2000r met interne hd. Dat moet lijkt mij ook kunnen met de keys versie, toch?

Dan heb je de hd gewoon in je kurz zitten, en kan je de scsi poort aan de buitenkant alleen voor de aansluiting op je computer gebruiken; geen gerommel met kabels.

Ik heb trouwens de rack versie.

ik heb op dit moment een aanbieding voor een externe hd.

Wat voor interne hd;s zijn competible met de k2000 dan???

volgens mij staat er op de kurzweil site wel een lijst van compatibele hd's. Ik zou daarvoor gaan als ik jou was, dan heb je er geen omkijken meer naar als ie er eenmaal in zit...

je moet gewoon een externe scsi-hd kast zoeken met minimaal twee aansluitingen, deze sluit je aan op je pc en op je kurz, 50 pins/68pins hd's werken gewoon zolang je maar de juiste connectors hebt, een externe is beter denk ik, gezien de extra hitte lekker buiten blijft, je kunt dan gewoon de hd op je comp benaderen etc

Hallo,

Ik heb zelf een K2000. Waar je wel rekening mee moet houden is het feit dat de K2000 SCSI-drive aankan van maximaal 2 GB. Zelf heb ik er een aan kunnen schaffen via Ebay. Waar ik achter kwam, was dat ik ook de ventilatorkit nodig had. Daar zit namelijk ook het stroomkabeltje aan voor de HD. Ik heb ergens nog wel foto's van hoe je die HD erin moet zetten. Laat het me weten en ik zoek het op voor je OK?

Back