Syntax Terror
Oktoknoppie
Hee, dat idee heb ik ook gehad
, heb thuis al 100 blauwe ledjes liggen, voor de Midibox-SID (waar ik nog steeds aan moet beginnen) Wat ook cool is om het schermpje te vervangen door een blauwe, dit kan wel want het is een standaard LCD scherm, met een lint-kabeltje loopt hij naar het "moederbord" Zo ver ik kan zien is dit een standaard scherm volgens de Hitachi standaard.
Zou er wel vet uitzien, een custom polymorph... De ledjes zitten echter in de knopjes verwerkt. Deze zitten weer direct op de printplaat gesoldeerd.
Het is volgens mij een hels karwei, want de pootjes van de ledjes zijn precies recht gebogen zodat de schakelaar nog ingedrukt kan worden. Het kapje van het plastic knopje zit hier weer precies overheen. Dus je moet heel precies te werk gaan... Ik heb het min of meer opgegeven...Toch zou het cool zijn
, heb thuis al 100 blauwe ledjes liggen, voor de Midibox-SID (waar ik nog steeds aan moet beginnen) Wat ook cool is om het schermpje te vervangen door een blauwe, dit kan wel want het is een standaard LCD scherm, met een lint-kabeltje loopt hij naar het "moederbord" Zo ver ik kan zien is dit een standaard scherm volgens de Hitachi standaard.Zou er wel vet uitzien, een custom polymorph... De ledjes zitten echter in de knopjes verwerkt. Deze zitten weer direct op de printplaat gesoldeerd.
Het is volgens mij een hels karwei, want de pootjes van de ledjes zijn precies recht gebogen zodat de schakelaar nog ingedrukt kan worden. Het kapje van het plastic knopje zit hier weer precies overheen. Dus je moet heel precies te werk gaan... Ik heb het min of meer opgegeven...Toch zou het cool zijn