[Gespot!]Nord Modular Rack + Voice board!

Ach af en toe zie ik van die dingen en dan post ik ze hier. En ja, als iemand iets op de marktplaats hier aanbiedt voor een nogal hoog bedrag en ik kom erachter dat ze bij thomann.de bijvoorbeeld nieuw nog minder kosten dan dat ie vraagt, dan post ik die link zeker weten :D.

Ik hoop dat iemand aan mij denkt als ik met een maandje of 2, 3 op compressor- en mixerjacht ga.

-C-

zijn die optionele dingen dan niet meer te vinden? :confused: Der is nl een NM keys opkomst, eentje zonder extra voices..

De voice boards zijn moeilijk te krijgen en daarbij komt dat de nieuwprijs ook niet echt laag is.
Rond de 260 euro meen ik dat ik ze zag.

-C-

Ik heb er onlangs nog ééntje gekocht bij musicstore voor 399 euro. Is inderdaad zeldzaam aan het worden. Als ge er eentje kunt vinden voor 260 euro, dan zou ik niet langer wachten vooralleer er iemand anders mee weg is!

oeps. Ik denk dat ik in de war ben met de yamaha output expansions voor de A4000/su700/RS7000

-C-

Ah, ik ben dus al te laat! Dan toch maar een G2 engine! :D

Die output expansion voor de Rs7000 wil ik trouwens nog wel hebben. Heb ik alleen no nooit 2e hands gezien.
Nieuw zijn ze inderdaad ongeveer 260. Niet echt gratis ook!

Origineel geplaatst door C738
Ja wat zou een realistische prijs zijn voor zo'n output board?

-C-

Om precies te zijn:

EURO 226.20

Check hier

:P

Origineel geplaatst door Acidfever
Om precies te zijn:

EURO 226.20

Check hier

:P

Jouw Verzendingskosten
De verzendings- en behandelingskosten voor dit item bedragen :

EURO 13.45
(Bedrag gebaseerd voor een UPS - Deur tot Deur Express Dienst !)
Op de volgende pagina kan je dit item in je winkelkarretje steken !

Dus een 239.65 tot aan je deur. Niete schlechte Mario!
Maar, ik hoop dat ze hem niet te hard in het winkelkarretje steken :D.

[aap uit de mouw]
Afhankelijk van mijn plannen (ivm te kleine mixer) ga ik misschien mijn output board verkopen. Ik heb nu een jomox airbase en die is zoveel vetter qua drums dan mijn sampler, en zeker ook nog eens flexibeler omdat je alle parameters via midi aan kan sturen.
Dus: Waarschijnlijk ga ik mijn outputboard kicken en mijn mixer (1604 vlz) dr uit gooien, zodat ik een grotere mixer kan kopen. Maar dit is echt heel erg onder voorbehoud voorlopig
[/aap uit de mouw]

-C-

Voor hoeveel ben je van plan dat output board weg te doen dan? 8D

Denk ook nog steeds na over een drumcomputer. Maar toch de Machinedrum al verscheidene keren niet gekocht.
Maar ja, een Airbase is weer heel iets anders. Wel lekker OT dit! :D

ik heb nog geen idee, aangezien ik ook nog niet weet of en wanneer ik voor een andere mixer zal gaan. Eerst wat andere klusjes klaren. Als ik hem wegdoe pb ik je wel van te voren (als ik het niet vergeet ;))

-C-

Back