[veel tracks] Complete album 'Dark Simplicity' nu te downloaden

Phontaq

+---O---+
Hallo!

Van mijn binnenkort te verschijnen album 'Dark Simplicity' zijn alle tracks nu al beschikbaar als mp3-download. Liefhebbers van avantgarde/glitch/ambient/psychedelica kunnen kijken op www.phontaq.nl.

Zodra het album op cd uit is, zal ik deze via het PARA-NOIR label tegen kostprijs gaan verkopen. Ik breng dit album niet uit om geld te verdienen, maar omdat ik graag muziek maak en om anderen de mogelijkheid te bieden om deze muziek te beluisteren. Hoeveel de prijs precies zal zijn moet nog berekend worden (hooguit een paar euro, inclusief verzendkosten), maar geinteresseerden kunnen eventueel alvast een exemplaar reserveren door een mail te sturen naar info@para-noir.nl .

In ieder geval, veel plezier ermee!

Groeten van Phontaq.

Echt gaaf dat je een volledige CD deelt met iedereen!!!
Er zitten een aantal lekkere tracks bij:
Light Jam geeft mij bijvoorbeeld een heel nostalgisch gevoel van oude vervlogen tijden toen ik speciale belevenissen had op muziek van Jam en Spoon 8D

Thanx Phontaq

Geweldig, en hierbij gefeliciteerd! Ik weet hoeveel werk het kost om zoiets van de grond te krijgen.. een heel album is mij nog niet gelukt.

Ik ben geinteresseerd in de CD.

Hey,

In dit album is inderdaad heel veel tijd gaan zitten. De twee laatste tracks van het album zijn trouwens, zoals het woord 'Jam' in de titels al doet vermoeden, in één take opgenomen.

Door deze cd uit te brengen hoop ik een periode voor mezelf af te sluiten, zowel op persoonlijk als muzikaal gebied, en me op nieuwe projecten te kunnen richten.

@ Naton.Rozenburg: Je krijgt een mail van me zodra hier alles gereed is voor de cd-release!

Groeten van Phontaq.

Back