Dat bieden op MP ken ik, heb nog nooit een fatsoenlijke reaktie daarop gehad.
't Is hier in de buurt maar ik laat 'm lekker schieten, zo geweldig is ie nou ook weer niet Als ie 't nog doet (en dat zegt de ad nou net niet) is het zeker een kekke prijs.
Origineel geplaatst door The Q Dat bieden op MP ken ik, heb nog nooit een fatsoenlijke reaktie daarop gehad.
't Is hier in de buurt maar ik laat 'm lekker schieten, zo geweldig is ie nou ook weer niet Als ie 't nog doet (en dat zegt de ad nou net niet) is het zeker een kekke prijs.
MKS50 kwaaltje is dat de outputs kraken als je dr jackpluggen inhebt. Dit is simpel op te lossen, je moet het mainboard dr uit halen en even de aansluitingen van de jack-connector-insteek-dinges opnieuw vertinnen. Meestal doe ik er een behoorlijk dikke laag tin op, zodat ie beter zit. Maar voor 75 euro, heb je een leuk machientje dr aan, zelfs als je die outputs moet repareren.
MKS-50 is zeker een leuke synth. Vooral in combinatie met een PG-300. O vandaar het bod van PG-300 bezitter....
Neemt lekker weinig ruimte in en klinkt IMHO best goed. (dominator, wie is er niet groot mee geworden, maar natuurlijk veel meer)
Ik gebruik hem zelf voor pads en strings met veel cutoff en langzame LFO
Voor 75 euro zou ik mischien zelfs nog wel een tweede nemen.
En van die krakende outputs. Dit probleem ken ik eigenljik niet. Misschien bij modellen die 300 keer van eigenaar zijn verwisseld zodat er minstens 300 keer een jack in is gepropt. Of heb je al vaker van dit verschijnsel gehoord, specifiek voor de MKS50? En anders gebruik je toch gewoon de koptelefoon-uitgang, die is ook stereo....
De mijne heeft er in ieder geval geen last van (en die is ook 2e hands aangeschaft)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.