De Korg EA1 heeft een input waarmee je geluiden kunt invoeren in deze machine. Maar kun je op deze manier nu ook je stem erdoorheen voeren, of beter gezegd: Kun je hem dan als vocoder gebruiken??
Phochos:confused:
Phochos:confused:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Kevin
Nee Jos dat gaat niet je kunt alleen signalen door het filter halen en door de aanwezige Chorus of Delay
Alleen de Microkorg en de MS2000 hebben een vocoder aan boord van Korg (jaja en de VC10 dan)
Origineel geplaatst door Pim
Wat staat er in de handleiding???![]()
Hij is nu bezig met de verklarende woordenlijsten en registers
Origineel geplaatst door Blinx
Niet helemaal waar er is meer mogelijk (zie mijn vorige post)
Origineel geplaatst door Vl1
Haha, Pim is een goed voorbeeld voor je Pochos, hij heeft ALLE handleidingen van zijn apparatuur gelezenHij is nu bezig met de verklarende woordenlijsten en registers
Ff zonder gekheid
Van de KORG-site:
Audio input
When you use an external audio input source as an oscillator, the Electribe•A mkII can function as a powerful filter bank with resonance. You can also use the oscillators to apply ring, sync, or cross-modulation to each other.
lukt perfect! je kunt stemmen veranderen in kinderstemmen, robot, vrouw, man, cartoon, evil voice enzo Origineel geplaatst door Zoidsity
Geldt ook voor deel I (behalve die cross-modulation geloof ik..).
Origineel geplaatst door dcdent
Ik gebruik soms mn xbox als vocoderlukt perfect! je kunt stemmen veranderen in kinderstemmen, robot, vrouw, man, cartoon, evil voice enzo
is echt wel geinig
Wat staat er in de handleiding???
Origineel geplaatst door smackos
Een korg electribe EA kan veel meer dan alleen in die handleiding staat...daar staan heleboel dingen namelijk niet in...
(het mysterie ontwaakt...)
Origineel geplaatst door Hazes
Leg dat eens uit. Ik heb ook een xbox, maar wist niet dat je 'm daar voor kon gebruiken....

Origineel geplaatst door smackos
Laten we dan het woord vocoder hier zien als ''effecten die robotisch klinken over stemmen''![]()