Clavinet???

hertenrecords

Nieuwkomer
Ik ben al geruime tijd opzoek naar een Clavinet alleen kan ik er geen vinden,heb al op tweedehands.nl gezocht en op marktplaats maar nergens staan ze te koop. Hier op het forum zag ik er een te koop staan voor 800 euro maar das te duur. Dus ben ik eigenlijk opzoek naar een clavinet die minder kost dan 800 euro8D

Tja, clavinets zijn duur. Tenzij je bij een oud omaatje...
Mocht je een goedkoop exemplaar tegenkomen, kun je er van uitgaan dat er nieuwe hammertips in moeten en met een beetje pech, nieuwe snaren en met veel pech nieuwe elementen...

Er stond kort geleden een clavinet op dit forum, maar daar ontbraken wat toetsen van...Zie die maar eens te vinden..

succes met de zoektocht

ik heb er 1 te koop

ik heb er 1 te koop

clavinet E7
het zwaarderebroertje van de D6
in perfecte staat

let me know of je er nog steeds

Origineel geplaatst door SaintEric
Tja, clavinets zijn duur. Tenzij je bij een oud omaatje...
Mocht je een goedkoop exemplaar tegenkomen, kun je er van uitgaan dat er nieuwe hammertips in moeten en met een beetje pech, nieuwe snaren en met veel pech nieuwe elementen...

Er stond kort geleden een clavinet op dit forum, maar daar ontbraken wat toetsen van...Zie die maar eens te vinden..

succes met de zoektocht

ik kon er eens eentje gratis meekrijgen toen ik een synth ging ophalen die ik had gekocht. maar ik vond het niet leuk en heb m maar laten staan. was zo'n gesjouw.
was trouwens geen oud omaatje, maar inderdaad wel een 'eerste eigenaar' of long.

Back