King of Snake
Dirty
Origineel geplaatst door Exzit
Alsof er geen drugs gebruikt wordt op house party's?
dat heb ik toch nooit gezegd? Ik zeg alleen dat ik het vreemd vindt dat er altijd wordt gedaan alsof het exclusief iets is uit de housecultuur, terwijl je het net zo goed in andere stromingen van (pop)muziek terug vindt, met als hoogtepunt de 60's natuurlijk. Daar hoor je nu niemand meer over.
Overmatig drugsgebruik op feesten is ook niet iets waar ik nou blij van wordt, en het doet de scene idd ook geen goed, maar het is nou ook weer niet zo dat op elk housefeest de mensen bij bosjes neervallen. Er zijn genoeg mensen die geen drugs nemen en de meeste die het wel doen daar heb je ook helemaal geen last van. Toch wordt het iedere keer weer erbij gehaald zodra er iemand in medialand weer een stukje over house moet maken, zoals deze reportage.
Die gasten van Naar House hebben zo'n beperkte blik. Doen alsof house vol zit met satansteksten, terwijl juist het overgrote deel van de teksten die er te vinden zijn in housemuziek gaan over positieve gevoelens en liefde! (en sex
)Ze hebben eens een keer iets gezien op een gabberfeest en daarop baseren ze hun mening.
Je hebt ook reli-rock, maar dat brengen ze toch ook niet in verband met death-metal? Maar het toch allebei rock!
Ik heb niks tegen gelovigen hoor, maar dit soort bekrompen evangelisme daar wordt ik echt misselijk van.
En dat gelul over vroeger moet ook maar eens afgelopen zijn!!

Tuurlijk is er een hoop commercie, toch heb ik er weinig last van. Ik luister er gewoon niet naar! Simpel toch? Er zijn genoeg dingen ins de house/dance wereld die nog wel de moeite waard zijn.
Laatst gewijzigd: