Uit welke bak komt dit geluid

Uit welke bak komt dit geluid

• Minimoog voyager

Stemmen: 4 10,5%
  • Nord rack 1

• Waldorf xt

Stemmen: 3 7,9%
  • Andromeda

Stemmen: 7 18,4%
  • Jp8080

Stemmen: 8 21,1%
  • Nova

Stemmen: 5 13,2%
  • Xpander

• Atc-X

Stemmen: 3 7,9%

• Totaal aantal stemmers
    38
jouw enthousiasme kennende....denk ik een Minimoog Voyager...en hij klinkt ook een beetje zoals je zou verwachten van een Moog.....;)

wel f snel bekend maken.....South Park komt zo....;)

Origineel geplaatst door Catscan
Ja ja daar komt ie.........

Het is de NOVA

Wel grappig eentje maar op nova gestemd

Whahaha....dus je bent er toch wel blij mee ?

Origineel geplaatst door dione
Whahaha....dus je bent er toch wel blij mee ?

Eerlijk gezegt valt hij me tegen en ik gebruik hem niet super vaak.....
En als ik denk' wat moet ik er mee' dan ga ik er voor zitten en dan besluit ik dat ik hem toch maar niet verkoop:)

[off topic]
Catscan, uit welke machine heb je de main lead in t nummer "Exploded vain" gehaald.. die klinkt gewoon echt super :)

(vooral in combinatie met die lo-fi'ed kick)

[/offtopic]

[ontopic]

Origineel geplaatst door Coady
[off topic]
Catscan, uit welke machine heb je de main lead in t nummer "Exploded vain" gehaald.. die klinkt gewoon echt super :)

(vooral in combinatie met die lo-fi'ed kick)

[/offtopic]

[ontopic]

Volgens mij gewoon een alpha juno.....weet het wel zeker denk ik:)

Origineel geplaatst door Catscan
Eerlijk gezegt valt hij me tegen en ik gebruik hem niet super vaak.....
En als ik denk' wat moet ik er mee' dan ga ik er voor zitten en dan besluit ik dat ik hem toch maar niet verkoop:)

ik gebruik 'm ook niet zo veel meer sinds ik een Andromeda,se1-x en atc-1 heb....:o:

Is dat een novaaaa????? Dat is de enige machine uit het rijtje dit ik heb en ik dacht gelijk: oh een nova is het zeker niet.HAHAHAHA .... kan je vertellen hoe de patch in elkaar zit?

Ik stond er ook een beetje van te kijken ja. Ik heb best wel lang een nova gehad maar vond dit niet echt nova-achtig klinken. gebruik je hier misschien die dubbele zaagtanden voor die later bij de update kwamen??

sjo dat had ik niet verwacht eigenlijk. Ik heb ooit wel een Nova gehad maar het blijft een beetje gokken denk ik.

gr
R

Origineel geplaatst door bazziman
Is dat een novaaaa????? Dat is de enige machine uit het rijtje dit ik heb en ik dacht gelijk: oh een nova is het zeker niet.HAHAHAHA .... kan je vertellen hoe de patch in elkaar zit?

Haha cool:)

ik heb niet een dubbele saw gebruikt(wist niet eens dat die er is)

Het zijn drie saw's osc met een ligte modulaite naar lfo's en ze zijn een beetje gefine tuned
En daar alleen maar luisteren wat je mooi vind klinken!!!

Hier nog een mp3tje

Attachments

• nova catscan saw#01.mp3
    251,3 KB · Bekeken: 111
Back