Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
daar stonden wat leuke vintage bakken maar de muziek was weer om te janken...)Origineel geplaatst door Catscan
Dit topic gaat echt nergens meer over.....het is blijkbaar een kwestie van smaak of het een claasic wordt of niet...
maarja, als dat definieren toch een kwestie van smaak en mening blijft.
dan wordt het lastig Als je zo gaat beginnen kun je wel heel veel wegstrepen en valt de Voyager dus ook af. En je wil me toch niet vertellen dat de voyager geen...!?!??Origineel geplaatst door Sander02
Ook zal die zich bewezen moeten hebben in de muziekwereld... nou wordt dat al moeilijk want wat er op TV gedraait wordt bevat vrijwel geen beelden van de complete band met daarin de synth die goed te zien is.. meer tits & ass tegenwoordig. Dus dat wordt al moeilijk.
En als er dan al live opgetreden wordt dan is het rood van clavia, de zilvere triton en de zwarte kurzweil haast het enige wat ik nog zie op tv bij bands. toch? (alhoewel ik laatst een stukje scooter zag op tvdaar stonden wat leuke vintage bakken maar de muziek was weer om te janken...)

Origineel geplaatst door dione
want het is nu wel duidelijk dat diegene die een A6 hebben het duidelijk een klassieker vinden (nu al)....