Geachte forumers,
Ik verhuis deze maand met mijn vriendin van de zolder waar we nu wonen naar een 'echt' huis met 3 slaapkamers en dus kan ik één van de slaapkamers inrichten voor me zelf. De kamer is 10m2 (en heeft rechte muren
), ik heb m'n apparatuur op een computer tafel staan waar ik op zich tevreden over ben behalve dat m'n monitor speakers wat dicht bij elkaar staan.
Ik neem geen acoustische instrumenten of stemmen op, gebruik geen pc en heb weinig geld te besteden...
Mijn vragen:
- kan ik elk schuimplastic gebruiken als geluids isolatie van m'n muren (of moet het heel speciaal duur spul zijn?)
- kan ik m'n speakers beter op statieven zetten of aan de muur maken met een arm?
- andere dingen waar ik aan moet denken?
Druid
Ik verhuis deze maand met mijn vriendin van de zolder waar we nu wonen naar een 'echt' huis met 3 slaapkamers en dus kan ik één van de slaapkamers inrichten voor me zelf. De kamer is 10m2 (en heeft rechte muren
), ik heb m'n apparatuur op een computer tafel staan waar ik op zich tevreden over ben behalve dat m'n monitor speakers wat dicht bij elkaar staan.Ik neem geen acoustische instrumenten of stemmen op, gebruik geen pc en heb weinig geld te besteden...
Mijn vragen:
- kan ik elk schuimplastic gebruiken als geluids isolatie van m'n muren (of moet het heel speciaal duur spul zijn?)
- kan ik m'n speakers beter op statieven zetten of aan de muur maken met een arm?
- andere dingen waar ik aan moet denken?
Druid
Laatst gewijzigd: