Track: SpeedTracer

Feedback

Feedback

Origineel bedacht dat ritme.
De Bd vooral.
Vind de break erg spannend.
Alleen de lead synth na de break is niet mijn Cup of Tea.
Origineel Nummer wat nog wat Kracht erbij kan gebruiken qua Sounds.

Hoi kymo
Bedankt voor je review.
Ik heb er zeker wat aan.Heb je een sugestie voor een betere synth sound aan het einde of vind jij dat ik beter op een bass sound kan doorborduren?
Groet H@NKZ

Redelijk origineel bedacht. Vooral mbt die 'rollende' basedrum. Muzikaal gezien vind ik het absoluut geen hoogstandje en soms een beetje saai. Opbouw kan stukken beter en spannender, mijns inziens! Ik mis een echte climax. Leuk van dat hijgende vrouwtje overigens, doorbreekt de boel een beetje. Ik mis op den duur een stevige basedrum door de rollende base heen. Zou het een stuk meer groovy maken. Veel succes!

Origineel geplaatst door MuziekFriek
"Ik ben gewoon heel kritisch." - by MuziekFriek/G.Do

Mag hoor.Daarom plaats ik het hier
Bedankt voor je advies
H@NKZ

Origineel geplaatst door DJ_H@NK
Heb je een sugestie voor een betere synth sound aan het einde of vind jij dat ik beter op een bass sound kan doorborduren?
Groet H@NKZ
Ja Voortboorduren op de bassound.
Als ik een simpele synth sound plus melodie zou doen , zou ik een akkoord maken met de Oscilators.
En een beetje distortion en detune.Deze dan terondersteunig van de Bass sound.
Succes ermee en plezier natuurlijk.

Bedankt kymo
Ik ga er nog een beetje aan door klooien aan die track
Groet H@NKZ

kom op mensen luister ook ff hier

kom op mensen luister ook ff hier

Zijn er nog meer leuke sugesties van jullie kant?

Terwijl ik luister:
Leuk begin, origineel...
1:00 - begint saai te worden, mag wat meer afwisseling in. Ik "irriteer" me beetje aan het rommelige lage frequentie-gebied. De lage tonen drukken elkaar helemaal weg.
1:#0 De basslijn komt erin, zouw ik wat aparter maken, dit is te preset-achtig naar mijn mening...

3:00 We zitten in een break... Alleen wordt er weinig spanning opgebouwd. Met alleen een snare red je het niet hiervoor... Of je moet het nog plotser maken door de sanre gewoon weg te laten en de kick erin knallen...
Verder vraag ik me af wat rond 4:45 die nieuwe melodie opeens komt doen?

Belangrijkste vind ik nog dat je het hele nummer eens goed afmixt, helderder, meer gebruik maken van het spectrum (zowel hoog als laag), zorgen dat de geluiden elkaar niet wegdrukken.
Ik ben benieuwd of je hier wat mee kunt (en doet ;) )

Succes!

hee-bedankt-daar heb ik wat aan

hee-bedankt-daar heb ik wat aan

bedankt voor je commentaar,daar heb ik tenminste wat aan.
ik ga zo ff naar jouw laatste trackie luistern
groet-H@NKZ

Back