Fallin' In Love
Fallin' In Love
Beste Forumleden,
Bedankt voor jullie reacties en complimenten, dat had ik overigens niet echt verwacht bij dit nummer.
Origineel geplaatst door Hazes
Was je vrolijk toen je dit nummer maakte?
Hoe raad je 't, dit nummer heet niet voor niets Fallin' In Love...
Het is alleen moeilijk om het nummer nog echt te gaan wijzigen, zoals ie nu is, ligt 'ie al een half jaartje zo, en wou er niet echt meer veel aan gaan doen. De overgangen veranderen wordt voor mij lastig, bij dit nummer heb ik niet echt veel inspiratie meer, dus ik weet me eigenlijk geen andere overgangen voor te stellen...
Misschien is het mogelijk om de term 'overgang' wat nader te specificeren? Hoe zouden jullie het doen? Geef es een mooi voorbeeld ofzo...
De kick komt uit mijn stereo te hard en te zwaar, misschien dat ik dat nog verander, en de baslijn aanpas. Die twee heb ik overigens gesampled uit m'n DJX II en vervolgens door de input van m'n JP8080 geloodst, en zo een zooitje effecten overheen gemieterd.
Wat betreft de mix? Ja ik heb daar ook niet zoveel verstand van, misschien dat ik me daar maar eens in moet gaan verdiepen, maar voordat ik dat ga doen koop ik eerst een paar goeie actieve monitors!
Mensen...bedankt! En meer reacties zijn van harte welkom!