zou een mini ipod handig zijn...

Ken Waldek

I M A G I N A T I O N
Vraag me af of een mini ipod handig zou zijn om je final mixdown mee op te nemen ???
Heeft er iemand ervaring met die beestjes.
dus van men mixer 01x uitgang naar men ipod, sequencer starten en hup opnemen die boel

zou..

zou..

Momenteel heeft de iPod alleen maar de mogelijkheid om "voice memo's" op te nemen.. niet echt geschikt voor hoge kwaliteit 2track opnames.

Ik heb eens zitten zoeken.. maar kan op dit moment niets vinden dat het mogelijk maakt om met de iPod of iPod mini 'goede' opnames te maken.

Maar ik denk dat zoiets er wel aan zit te komen..

ik weet dat philips ook zoiets heeft eigenlijk een mp3 player die ook kan opnemen weet alleen het type niet, zal het eens vragen maar kwam toevallig die mini ipod tegen via het surfen en was benieuwd.

Kan natuurlijk een tweede pc configen ervoor maar zo'n klein ding lijkt me ook handig wanneer ik eens op toer ben om dj setje te geven en ik deze wil recorden, en aangezien ik al genoeg gesleur aan vinyl bakken heb... werd ik benieuwd

Is een Sony Minidisc recorder met mp3 ondersteuning geen optie? Daar kun je wel stereo mee opnemen dacht ik zo.

Origineel geplaatst door Ken Waldek
ik weet dat philips ook zoiets heeft eigenlijk een mp3 player die ook kan opnemen weet alleen het type niet, zal het eens vragen maar kwam toevallig die mini ipod tegen via het surfen en was benieuwd.

Kan natuurlijk een tweede pc configen ervoor maar zo'n klein ding lijkt me ook handig wanneer ik eens op toer ben om dj setje te geven en ik deze wil recorden, en aangezien ik al genoeg gesleur aan vinyl bakken heb... werd ik benieuwd

Kijk.. daar is het ding dan wel weer heel handig voor. Zolang je maar er maar met je computer bij kunt als je er spul op wilt zetten.. dat is met firewire of USB 2.0 zo gebeurd.

Back