gear exchange: roland vm3100 voor 300 euroooo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bob303vs909

Ach und Weh
ken hem niet, maar lijkt me erg goedkoop.....

Te koop: Roland VM3100 12 kanaals digitale mixer. 8 mono en 2 stereo met digitale in/uit

12 juni 2002 Prijs: € 300,-

Das niet veel € 300

Ze zijn ruim € 800 nieuw.

rolandvm3100_1.gif

Compact 24-bit mengpaneel met 20 kanalen/8 bussen.
• Twee stereo-multi-effecten met compressie, Reverb, Chorus, Delay, multi-algoritmes voor gitaar/zang/toetseninstrumenten, COSM-microfoonsimulatie en Speaker Modeling.
• Scene-geheugens voor het opslaan en oproepen van de mixinstellingen en de routings. Ook de effectparameters horen bij deze data.
• Helemaal MIDI-compatibel. Via een sequencer kun je Scenes oproepen, de mixerparameters en Faders instellen. Met MMC Start/Stop kan de sequencer worden gestart en gestopt.
• Grafisch 136 x 32-punten display met talrijke duidelijke iconen.
• Oplichtende knoppen maken de bediening nóg gemakkelijker.
• Optioneel DIF-AT interface voor ADAT/Tascam-communicatie.

Zit er op de niet pro nou ook R-bus of ben ik blind?

Maar voor die paar centen is het een geinige multi FX box hoor. :) Zeker met die speaker modelling.

Feedback had vorig jaar nog een actie dat ze voor 999,- (piek) de deur uit gingen.

Wie wat waar te koop was het eigenlijk?

Ik geloof dat ik hem gister gekocht heb. Tenminste als je dit artikel op de gear exchange gevonden hebt van interface.

Het is inderdaad een leuk machientje. Vooral omdat je hem kan gebruiken als AD DA omzetter. Het mengpaneel converteert je analoog signaal à Digtaal. Met de bekende Roland VS kwaliteit Vervolgens als dit signaal digitaal is kan je hem met de Roland UA-D1 (net nieuw) importeren in je PC. ......Omdat dit alles buiten je PC gebeurt gaat dit veel beter, dus zonder software interpolatie. Dit digitale signaal kan je weer bewerken in bijv. Wavelab en vervolgens je sound (Let op zonder geluidskaart) weer via je digitaal ‘in’ van je mixer weer afspelen.

Echter zijn de effecten van de VM3100 nogal beperkt maar voor dit bedrag à Ben ik tevreden. er staan nog wat VM3100’s op het net voor 400 Euro

Tip: Kijk uit naar de VM3100 pro want die heeft een aansluiting waarmee je hem kunt laten communiceren met de VS 16 / 2480 .... enne ik denk dat meer toekomst bied.

Silent Silver Studio
Tel. 0612567501

Tsja, als ik het geld gehad had.

Maar ik hoopte dattie ook als R-Bus naar Adat converter kon dienen omdat een losse converter schandalig duur is. Maar dat dus niet. Dan maar even via de digitale spdif of evt ook zo'n UA-D1. :)

Het complete pack, RBUS kaart en VM3100 pro bij sweetwater.com voor 699 dollar
Ook bij zZounds.com
misschien handig?

Origineel geplaatst door silentsilvers
Haaai deze komt binnekort weer in de verkoop.
Zijn er geintereseerde ....

hummmmm...
wa's binnenkort? namelijk net een compressor, patchbay en 40 kabels gekocht, dus 'k heb ff geen €€€, maar ik heb er op zich wel interesse in...beetje afhankelijk van de prijs ook...

325 euro lijkt me een prijs waar je nou niet bepaald van gaat flippen niet?

Groet Serger Groedhart

Geen krasjes + orginele handleiding + orginele voeding.
binnen twee weken te koop wacht op vs2480

300 euro is een redelijk normale prijs ;) Ze gingen bij feedback een tijd terug nieuw de deur uit voor minder dan 1000 piek. Bij Tools 4 Tones staat er ook nog een te koop voor 350 euro. Zijn wel goede machines, maar de VM3100 Pro heeft net nu dat beetje meer dat het echt een leuk apparaat maakt.

Sound On Sound review vind je in july 1999 :P

oh...en zZounds vertelde mij dat ze nog niet naar europa versturen

mijn 2 cent :biertje:

Das met veel winkels

Das met veel winkels

Bijvoorbeeld met MotU apparatuur MOGEN de winkels niet buiten amerika sturen... Marktprotectie afspraken van MotU..

heel naar.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back