SpaceAgent202
Sinds 2001
wat zijn goede multieffect dozen? ik heb het liefst iets met 4 ingangen, en 2 stereo returns, is er zoiets te krijgen?Origineel geplaatst door Hanz
...een goeie (multi-)effectendoos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wat zijn goede multieffect dozen? ik heb het liefst iets met 4 ingangen, en 2 stereo returns, is er zoiets te krijgen?Origineel geplaatst door Hanz
...een goeie (multi-)effectendoos.
Ensoniq DP/4 of Digitech Quad zijn geen onaardige opties denk ik.Origineel geplaatst door Roel
wat zijn goede multieffect dozen? ik heb het liefst iets met 4 ingangen, en 2 stereo returns, is er zoiets te krijgen?

Origineel geplaatst door Mosely
en nu?
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door Ethereal
En ik heb nog een hele mooie SE-50 te ruil
Eerst maar eens beginnen met een geluidskaart, voor echt muziekmaken is de Soundblaster toch niet echt geschikt...... ......Topper!
. Qua VA kun je misschien eens een Virus bekijken, dat lijkt me wel aardig voor metaalmuziek, als je van bombastische strijkers houdt en snijdende leads. Een VirusB heb je voor rond de 500 wel denk ik. Heb laatst op een KC gespeeld en vond 'm wel tof, lekker toetsenbord ook. Ik zie ook allerlei Nord Racks2 voorbijschuiven en dat wil ook wel, misschien beetje meer sophisticated. Je kunt ze niet direkt vergelijken aangezien de nord geen eigen reverb heeft, is vast ook wel vet als je die erbij doet. Voordeel van de Nords is de super bediening. Lijkt mij een prima keus. De RM1x is een goede sequencer met bruikbare drumsounds.Origineel geplaatst door Rubenes
Zelf dacht ik om een RM1X te kopen, en daarna gaan sparen om Reason te kopen, maar wat vinden jullie?

Origineel geplaatst door Rubenes
Hier is dan mijn setup:
- Novation KS5
- Clavia Nord Micro Modular
- Laptop met Tascam US-122
- Cubase LE
- Yamaha MG10/2
- Cassettedeck
Zelf dacht ik om een RM1X te kopen, en daarna gaan sparen om Reason te kopen, maar wat vinden jullie?
)
eventueel wat fx, mengpaneel en sequencert.
Reason is absoluut geen toevoeging. Met de RM1x heb je een goede sequencer, en de KS en micromod zijn al prima synths. Je kan beter gaan denken aan een leuke multifx, sampler etc.Origineel geplaatst door Rubenes
Hier is dan mijn setup:
- Novation KS5
- Clavia Nord Micro Modular
- Laptop met Tascam US-122
- Cubase LE
- Yamaha MG10/2
- Cassettedeck