Thesis on love

ikke

Ouwe rot
Beetje Hooverphonic-achtig. Maar dan zonder Geike =(
Volg deze link en druk op 'listen' :)

Attachments

• thesis-on-love.gif
    thesis-on-love.gif
    14,3 KB · Bekeken: 95
post even een directe link want de laad tijd van je link is nogal lang...

Idee vind ik zeker goed, alleen ik vind die 'timmerende sound' op de achtergrond (ik weet ff niet hoe ik dat moest noemen) op een gegeven moment wel irritant vinden. Al vind ik het wel weer goed bedacht dat je 'm op een gegeven moment langzamer laat lopen.

Track klinkt niet echt af. Zou er nog veel meer ingooien, meer variatie. Want in die 9 minuten gebeurd er heel weinig.

Die sample 'Desire', daar zou je nog meer mee kunnen doen. Ik weet niet waar dit vandaan komt, of dat je dit hebt laten inzingen. Meer zang kan best, maar als je iets zou inlaten zingen zou ik het wel netals op die manier (dus de effecten en weetik wat nog meer) die bij de sample 'desire' zijn toegepast.

Ben benieuwd, succes! :okdan:

Hij duurt maar 3 minuten, hoor

Die sample 'desire' is niemand. Gewoon een computer stemmetje (text2speech) door een vocoder gegooid :D

Origineel geplaatst door Scratch
Want in die 9 minuten gebeurd er heel weinig.

:stupid :stupid :stupid ik ben weer lekker slim bezig, keek ff verkeerd! Laten we het er maar ophouden, dat ik een drukke dag op school had, en net uit me werk kom! :)

Wat betreft die sample, dat heb je dan heel netjes gedaan! Ga zo door! Misschien een vleugje Enigma er doorheen, dat zou wel vet zijn!

dat is een enigma machine, maar ik denk dat hij een muziekgroep bedoelt...

werk de sfeer uit, probeer de track te laten ademen, meer meeslepender!

suc6!
Hans

:confused: Stel je dan voor om er een muziekgroep overheen te gooien??? :confused: Leg uit.. ben hier ff ni mee :erm:

Origineel geplaatst door ikke
:confused: Stel je dan voor om er een muziekgroep overheen te gooien??? :confused: Leg uit.. ben hier ff ni mee :erm:

Hij bedoeld de muziekgroep die 'Enigma' heet. type het nekeer in de search van een p2p.

Ikke> mooi sfeertje hoor! Het past prima in een chillout set van di.fm
Hij mag wat mij betreft alleen nog wat verder uitgewerkt worden

Back