[track] je kan me blijven bellen maar toch neem ik niet op.

als eerste dan (joepie)

ik ga je eens kritiek geven waar je lekker niets aan hebt (sorry)

ik vind het een ongeloofelijk RAAR nummer!
de mix lijkt wel in orde, de geluiden... kunnen wel bij elkaar passen.
Het is wel niet echt mijn ding.

Het is ook vrij kort, is het "af"?

anyways, keep up the good works :biertje:

het beste aan je nummers zijn de titels ! lach me altijd kapot daarom ;)

verder idd wel beetje aan de korte kant en wat de rest zegt niet helemaal af. Je mixen zijn altijd wel goed. Zeker pc speakers?;)

je kan veel zeggen, maar absoluut niet dat je geen eigen stijl hebt. Hijs weer leuk. Alsof ze de volledige sesamstraat paddo's hebben gegeven:biertje:

dat "nog niet af" gevoel hebben jullie dat omdat het zo kort is?
of om een andere reden? persoonlijk heb ik geen problemen met korte tracks. :D

Ik kan hier weinig aan toevoegen. Dit soort muziek waardeer ik erg. Het doet me denken aan een squarepusher/prefuse 73 cocktail. En de plaat is niet lang, maar wel af. Beter kort en krachtig, dan lang en herhalend. ;)

Het is niet mijn ding maar ik vind het toch knap gedaan.
Niets dat ik afkeur, verder doen.

Gegroet,
dvdyck

Lekker vaag dat is een plus.
Drums mogen naar mijn idee wel iets prominenter aanwezig zijn,
Stem samples zijn goed gekozen!

gr
Arv

lol,weer vol met humor, onze isniezot iswelzot! vind de track niet te kort,maar wel weer typisch isnie,vind het zelfs knap hoe je telkens op dergelijke melodien komt...ik zou het niet kunnen...lache track,sounds klinken echter wat dun

Persoonlijk meen ik dat je iets te weinig tijd neemt en iets te onkritisch je tracks maakt.
Ze zijn allemaal ok en apart, maar ik wordt er niet echt door aangetrokken (enkel die track met de reeën vond ik geniaal).
Laat meer je gevoel spelen als je aan het creëren bent, wat doet de melodie met je gevoel zeg maar.
Ook moet je denk ik meer aandacht geven aan de structuur van je tracks en ze subtieler opbouwen naar een hoogtepunt ofzo. Het lijkt allemaal een beetje bandwerk.

Bedoeld als opbouwende kritiek.

Origineel geplaatst door nick nova
Persoonlijk meen ik dat je iets te weinig tijd neemt en iets te onkritisch je tracks maakt.
Ze zijn allemaal ok en apart, maar ik wordt er niet echt door aangetrokken (enkel die track met de reeën vond ik geniaal).
Laat meer je gevoel spelen als je aan het creëren bent, wat doet de melodie met je gevoel zeg maar.
Ook moet je denk ik meer aandacht geven aan de structuur van je tracks en ze subtieler opbouwen naar een hoogtepunt ofzo. Het lijkt allemaal een beetje bandwerk.

Bedoeld als opbouwende kritiek.

voor al mijn tracks laat ik enkel mijn gevoel spreken. ik denk dat het gewoon moeilijk serieus te nemen is
omdat het nu eenmaal zo blij klinkt. maar das ook mijn bedoeling. ik wil eigelijk bijna kinderliedjes maken. (ik zeg bijna)
ik wil dat het ongeremd, oprecht en niet geforceerd klinkt. want dat hoor je nu toch teveel in de idm.
ze doen allemaal teveel hun best. en het doet me eigelijk niets. (imo)
op gebied van structuur en opbouw kan ik je eigelijk wel gelijk geven. maar ik vlieg er liever altijd meteen in.
ook omdat ik merk dat als ik naar muziek aan het luisteren ben dat ik bij veel liedjes altijd de opbouw oversla en gewoon doorspoel naar de lead melodie ofzo.
maar ik ben nog bezig aan dit trackie. die melodie die er in de tweede helft in komt irriteerd me teveel. kga er iets anders voor zoeken.

en ik waardeer uw opbouwende kritiek :)

Ik heb het idee dat jij ook wel melodieen ala Plaid of Black dog kan maken, maar ik denk dat je dan iets meer de tijd moet nemen. Zij schudden die nummers ook niet in 1 avond uit hun mouw. Ook hoor je bij Plaid zeer veel variatie in een nummer, en dat is de kracht. Ik vind het zelf ook moeilijk om in 1 nummer zoveel melodieen te proppen, maar dat komt je werk wel ten goede!

Misschien ook is wat hardware synths (analoog) erbij douwen? :D

greetz
R

Doet me denken aan de tunes van oude japanse computerspellen...

wel grappig, maar blijft bij mij toch niet echt hangen.
zit wel leuk in elkaar!

Back