Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door koediman
okee... ik ken beide apparaten niet van dichtbij en ga heus niet alleen op de plaatjes af... maar die D2 lijkt me een relatief budget apparaat dat heus wel goed zal klinken. de TC2290 daarentegen is een legende, klinkt zonder twijfel fantastisch en zal naar alle waarschijnlijkheid die d2 wegblazen.... dit is trouwens niet gebaseerd op het feit dat ik vintage zowiezo lekkerder vind, maar gewoon een kwestie van vergelijken van nieuwprijs/marktwerking etc... 2290 was vroeger topstudiogear en d2 is gericht op slaapkamerstudios.
Origineel geplaatst door koediman
mmm... kort door de bocht... je hebt misschien wel gelijk... maar als ik zie dat de d2 dezelfde indeling/ADDA's en behuizing heeft als de tripleC en die min of meer goedkope reverb van ze komt bovenstaand verhaaltje in me los.
begrijp me goed... ik scheit echt niet op TC-budget gear... heb zelf een triple-c die prima voldoet, maar ik vindt toch dat je dat goedkoop-digitale randje goed hoort... voor dat geld kun je ook niet verwachten dat er een topkwaliteit wordclock inzit natuurlijk.
Voor al het andere delaywerk, uitgezonderd tape, is een D2 gewoon meer dan prima.
Origineel geplaatst door Flesje
Hmm, moet ik hieruit opmaken dat de d2 helemaal geen tape-simulatie heeft, of datie gewoon bagger is ??
Ik ben nl. op zoek naar een betere/uitgebreidere delay incl. midi. En een goeie tape-sim. is belangrijk voor mij. Misschien dan toch een EchoPro van Line6 ?
Maar goed, vriendje van mij heeft verschillende tape-delays thuis staan en hij was ook helemaal gek van de D2, uitgezonderd de tape-delay...