cyble What does this button do? Lid sinds 23 juni 2003 Berichten 285 Locatie Etten-Leur 28 september 2004 #21 Ik kende hem nog niet en lag dubbel van het lachen, briljant, echt fantastisch
S Sander02 Gepokt en gemazeld Lid sinds 26 mei 2002 Berichten 5.187 Locatie Hellevoetsluis 28 september 2004 #22 Origineel geplaatst door Slipperman s geen kunst aan hoor... Zie meer... Ik denk dat je je daar gruwelijk in vergist! je moet wel een partijtje kunnen spelen eer je zo kan drummen op je keyboard... wat een heerlijk filmpie weer!
Origineel geplaatst door Slipperman s geen kunst aan hoor... Zie meer... Ik denk dat je je daar gruwelijk in vergist! je moet wel een partijtje kunnen spelen eer je zo kan drummen op je keyboard... wat een heerlijk filmpie weer!
stevaux inverter Lid sinds 7 juli 2004 Berichten 2.157 Locatie Almere 29 september 2004 #23 Haha...SUPPEEEEEEEERRRRRRRRR. Ik heb eens een filmje gezien van een workstationdemo en die gast drumde met links en deed met recht nog ff een 'gitaartje', velly impressive
Haha...SUPPEEEEEEEERRRRRRRRR. Ik heb eens een filmje gezien van een workstationdemo en die gast drumde met links en deed met recht nog ff een 'gitaartje', velly impressive