Dx200

Ik vind die discussie zoooo april 2003 :engel:

Maar goed, je kunt dus niet alles weten. Wel grappig dat ze dus nu voor 200-220 euro aangeboden worden, terwijl ze 150 euro hebben gekost.

offtopic:
Gefeliciteerd met je 500ste post! Op naar de duuzend!

Origineel geplaatst door RedTitan
Maar goed, je kunt dus niet alles weten. Wel grappig dat ze dus nu voor 200-220 euro aangeboden worden, terwijl ze 150 euro hebben gekost.

Mwoah, dr zijn er nog zat die er > € 400 nieuw voor hebben betaald. Die 150 was een zeer tijdelijke aktie van feedback, in Dld zijn ze nooit goedkoop verkocht.

Anyway vraag en aanbod, 'k denk dat het uiteindelijk toch e-bay voor mijn doosje gaat worden.

Origineel geplaatst door The Q
Mwoah, dr zijn er nog zat die er > € 400 nieuw voor hebben betaald. Die 150 was een zeer tijdelijke aktie van feedback, in Dld zijn ze nooit goedkoop verkocht.

Anyway vraag en aanbod, 'k denk dat het uiteindelijk toch e-bay voor mijn doosje gaat worden.

in duitsland zijn ze wel goedkoop verkocht. heb mijne in duitsland gehaald en kon tss verschillende winkels kiezen (allemaal vergelijkbare prijs). zelfde periode als feedback, iets duurder. gemiddeld 199,-.

199 is toch net ff 50 euri (110 Holandsche Guldensch) meer ;)

Nou ja de mijne is zgan en wie belangstelling heeft die meld zich maar even :)

BTW; die op MP met die brakke dial is dus níét van mij.

In hoeverre is dit ding nu een DX7/TX7
Heeft het zin om mijn TX7 eruit te doen en deze door de DX-200 te laten vervangen?

De verhouding van apparaten die voor de "normale" prijs zijn verkocht ligt zoveel hoger dan de paar die feedback voor 150 verkocht heeft...

Ik vind het niet zo gek dat mensen er dan nog ruim 200 voor vragen 2ehands, moet wel toegeven dat ik ook zou proberen om niet meer dan 150 te geven als ik op zoek zou zijn naar een dx200.

Back