Foto's van mijn samenwerking met een 'tagger'

Syntax Terror

Oktoknoppie
Ja, sorry beetje vreemde titel, maar wat ik dus bedoel is dat ik afgelopen weekend muziek ben gaan maken in een lege loods bij mij in de tuin. En dat een maat van me op die muziek een doek voor mij heeft gemaakt. Super tof!

De accoustiek was zwaar k*t, een lege schuur, en dan was er nog de aardlus met m'n laptop. Maar we hebben echt veel lol gehad. Het doel was om te kijken hoe wij elkaar zouden beïnvloeden. Dus hij is los gegaan op mijn herrie, en dit is het resultaat:
dsc01489.jpg

Als je nog meer foto's wilt zien (vanaf een bijna leeg doek, tot en met bovenstaande creatie) moet je hier zijn

Ik vroeg me af of er nog meer mensen dit soort dingen doen, en hoe dat er dan uitziet. Dus de combinatie van muziek met andere kunst? Ik vind het in ieder geval echt tof om te doen, is weer eens wat anders dan naar de muur in je studio staren! En samenwerken met andere mensen is altijd leuk natuurlijk!:okdan:

Dit vind ik nou zo'n TOP initiatief gewoon kijken hoe iemands creativiteit werkt onder invloed van bepaalde muziek dit is gewoon wreed vet kikkerbilletje's koel !!:okdan:

Dit vind ik nu interessante dingen !

MEER MEER MEER MEER MEER MEER MEER MEER MEER MEER

(sorry ik draaf door)

:D

Als ik je verhaaltje lees over die loods en ik kijk daarna naar het schilderij... Dan stel ik me voor dat het donkere gedeelte van het schildereij de enorme bak galm is die daar in die loods hing. Het ligt als een zware deken over het sprankelende origineel.

wat zeg ik nou toch weer allemaal :confused:

Goeie aktie! :mega:

tja....niet echt een samenwerking tussen muziek en kunstenaar....in dit geval is de muzikant de kunstenaar eigenlijk (:erm:)...er stond wel muziek op toen ik dit maakte....
een fotootje van 1 van mijn laatste werken :

Attachments

• dione piece 1 ietsje verkleind.jpg
    dione piece 1 ietsje verkleind.jpg
    44,8 KB · Bekeken: 91
Ik heb vroeger erg veel graffiti gemaakt, maar nu is het vooral gewoon schilderijen. Ik heb ook wel combinaties van beeldend werk en muziek gemaakt, maar de laatste tijd is het vooral gescheiden; schilderen/digitaal werk en muziek.

Niet dat het elkaar niet beinvloed natuurlijk :)

plaatje dan maar?

the%20grim.jpg

denk hierbij maar aan iets in de trant van 'ask yourself' van plastikman...

Origineel geplaatst door Flesje
:D

Als ik je verhaaltje lees over die loods en ik kijk daarna naar het schilderij... Dan stel ik me voor dat het donkere gedeelte van het schildereij de enorme bak galm is die daar in die loods hing. Het ligt als een zware deken over het sprankelende origineel.

wat zeg ik nou toch weer allemaal :confused:

Goeie aktie! :mega:

Volgens mij heeft ie gewoon de Sherman gebruikt :D

Bedankt voor de reacties allemaal, ik geef het door aan hem! (Dat zal hij zeker waarderen!!)
Van te voren wou hij weten of ik nog bepaalde wensen had, zoals het duidelijk leesbaar zijn van de tekst, duidelijke kleur vlakken,enz. (zoals de piece van Dione!:okdan: ) Ik heb hem gezegd dat hij het net zo vaag mag worden als hij zelf wou, en dat is wel gelukt! Het heeft in totaal ongeveer 5 uur geduurd (met af en toe een blow/bier/frikadel met mayo pauze)

Hij wilde niet dat mensen bij het doek dachten:"Goh, wat mooi, strak gedaan!" maar eerder "Jezus, wat is dat voor vaags?!" Net zoals mijn muziek dus...}:|

@Flesje: Je verhaal klopt eigenlijk wel, de galm was niet normaal! Volgende keer hang ik wat doeken her en der op, om het een beetje tegen te gaan..

@Kevin: Er komt nog meer! Er was nog genoeg verf over, dus over een paar weken gaan we nog een keertje, de bedoeling is dan om een soort monster/alien te maken (een teKno alien?!), ik post de foto's wel als het zover is!

@Bas: :duivels: Tja, zie je het er van af? Dan is de samenwerking goed gegaan!;)

Volgende keer zal ik zorgen dat de opnames wel goed gaan, en post ik meteen de muziek erbij! Oja, een groot nadeel: Het doek is zo groot dat ik hem op het moment nergens kan ophangen....

Origineel geplaatst door Syntax Terror
Oja, een groot nadeel: Het doek is zo groot dat ik hem op het moment nergens kan ophangen....

Dan weet je dat voor de volgende keer dan moet je je set niet zo lang maken 8o)

Back