Hallo ofzo,
Ik wil overstappen op Mac en Logic 6.
Welke (type) Mac heb ik nodig hiervoor?
Ik ga er niet mee internetten of gamen, alleen logic6 erop, mischien digital performer en gaan.
Ik wil dus een minimale config waarop ik met 2 AMT8`s volgepropt met midi kan sequencen.
Geen audio bewerking dus, alleen MIDI
En wat voor een als ik 24 channels wil multitracken?
Als het dus een Mac G3 400 mhz genoeg is om Logic6 op te draaien met 256mb dan neem ik er zo een. En niet een G4 800 mhz waar ik nu een beetje naar aan het kijken ben.
Waarschijnlijk ook gewoon een desktop model (die ik onder de tafel zet, dus ook geen warme Laptop)
Het multitrack recorden wil ik voorlopig op de PC blijven doen.
Enige mac-experts hierzo die kunnen zeggen wat ik nodig heb en waar ik ze event. goedkoop kan scoren.
Bedankt alvast.....
Ik wil overstappen op Mac en Logic 6.
Welke (type) Mac heb ik nodig hiervoor?
Ik ga er niet mee internetten of gamen, alleen logic6 erop, mischien digital performer en gaan.
Ik wil dus een minimale config waarop ik met 2 AMT8`s volgepropt met midi kan sequencen.
Geen audio bewerking dus, alleen MIDI
En wat voor een als ik 24 channels wil multitracken?
Als het dus een Mac G3 400 mhz genoeg is om Logic6 op te draaien met 256mb dan neem ik er zo een. En niet een G4 800 mhz waar ik nu een beetje naar aan het kijken ben.
Waarschijnlijk ook gewoon een desktop model (die ik onder de tafel zet, dus ook geen warme Laptop)
Het multitrack recorden wil ik voorlopig op de PC blijven doen.
Enige mac-experts hierzo die kunnen zeggen wat ik nodig heb en waar ik ze event. goedkoop kan scoren.
Bedankt alvast.....
Voor 800 euro heb je der eentje tweedehands.
)