Montfrooij
Gepokt en gemazeld
Thnx. Ga ik checkenzoiets?BiP - bounce in place version 1.8 by Crampe on maxforlive.com
The Free Library of Max for Live Devicesmaxforlive.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thnx. Ga ik checkenzoiets?BiP - bounce in place version 1.8 by Crampe on maxforlive.com
The Free Library of Max for Live Devicesmaxforlive.com

Thnx. Klopt. Die was wel heel toevallig.Ik zag het in de mailbox en kwam gelijk hier
Maar je weet het inmiddels al![]()
Top. Ik ga de update doen als hij live is. Moet binnenkort nog optreden en dan wil ik liever geen bugsIk heb de ableton beta vandaag beetje zitten proberen. Voor wie het nog leest:
alle tips die ik hier gaf zijn per direct obsolete zodra dese versie live gaat.
Die nieuwe bounce functie is veeeeel makkelijker en super toegankelijk.
Gewoon clipje en time selecteren en dan CTRL + Alt + shift + j En daar gaat ie... Real time als er hardware in het spel is, versneld als t puur software is.
En hoppa klaar... Dit is wel een lekker QOL upgrade hoor. Ik was best tevreden met mn oude oplossing, maar dit is toch wel een stuk lekkerder werken nog.
Met hardware dan ook gelijk in sync? Als ik normaal hardware record moet ik altijd nog beetje corrigeren.Ik heb de ableton beta vandaag beetje zitten proberen. Voor wie het nog leest:
alle tips die ik hier gaf zijn per direct obsolete zodra dese versie live gaat.
Die nieuwe bounce functie is veeeeel makkelijker en super toegankelijk.
Gewoon clipje en time selecteren en dan CTRL + Alt + shift + j En daar gaat ie... Real time als er hardware in het spel is, versneld als t puur software is.
En hoppa klaar... Dit is wel een lekker QOL upgrade hoor. Ik was best tevreden met mn oude oplossing, maar dit is toch wel een stuk lekkerder werken nog.
Ik heb een latency correctie gedaan in external instrument en die als template opgeslagen.Met hardware dan ook gelijk in sync? Als ik normaal hardware record moet ik altijd nog beetje corrigeren.
Nee. Dit is alleen een verbeterde workflow om een stukje van een track te kunnen bouncen naar een nieuwe track. Heeft niks met midi naar hardware te maken. Midi latency moet je elders corrigeren.Met hardware dan ook gelijk in sync? Als ik normaal hardware record moet ik altijd nog beetje corrigeren.