[Clavia] Nord Rack3 Rotary dial probleem

bob303vs909

Ach und Weh
Iemand bekend met het vreemde verspringen bij de keuze van de eerst patches?
Hij springt in bank 1 naar patch twee, dan verspringt hij meteebn naar bank 2 patch 3, bank 3 patch 4 tot bank 8 en dan gaat ie verder patch voor patch in bank 8......
wat o wat...?

Ik kan dit alvast niet reproduceren op mijn NLIII.

Misschien reageert jouw NRIII op inkomend MIDI-verkeer? Probeer hem eens uit jouw MIDI-keten te halen en 'stand-alone' kijken of je dan nog hetzelfde symptoom kan vaststellen.

Misschien is het voldoende om het laatste OS opnieuw te installeren? Hier vind je het laatste OS voor jouw NRIII.

Kan je ook eens de exacte handelingen opgeven zodat wij ook eens kunnen zien of het symptoom ook optreedt in een gelijkaardige situatie?

En wat bedoel je met 'rotary dial probleem'?

ok
hij staat aan en staat automatisch op bank1 patch 1. Ik draai aan de knop en dan gaat ie van bank 1patch 2, naar bank 2 patch 3, bank 4, patch 4 of 5 etc...door tot bank 8 patch 9 en dan blijft ie in bank 8 staan en kan ik door alle patches lopen van bank 8.....het is echt een heel vreemd iets...hij doet dit trouwens ook met de functie scroll toetsen (of hoe noem je die navigatie kinoppen..oh ja, navigatie knoppen...)
Ik zal hem eens uit de keten halen....kijken wat er dan gebeurd....
os versie heb ik al opnieuw geinstalleerd.....

Back