Bedankt voor de reacties!
Hieronder wat toelichting:
Ik denk dat je 2 dingen kan doen. Of je haalt juist wat zang weg, want het herhaalt zich teveel of je vraagt aan haar nog wat te zingen. Een paar flinke uithalen en een ander stukje tekst ofzo.
Bij nader inzien ga ik een aantal stukjes zang weghalen, het gaat een beetje vervelen, minder is in dit geval beter.
Ze gaat ook nog een keer de remix inzingen, misschien haal ik daar nog iets uit.
Ik vind jou produktie eronder wel lekker.Maar kaal. Zou wat mij betreft alleen nog wel een wat lompere rythempart overheen gesauzed worden. En ik mis wel een analoog synthje..maar da's echt persoonlijk hoor!.. Nu ga jij natuurlijk vertellen dat er 1tje in verstopt zit he!!
Nee, er zit geen analoog bakkie onder, het is allemaal ESX1 wat je hoort plus een paar soundjes en loopjes uit stylus.
Er zitten een paar lompe breakbeats in, die heb ik alleen gefiltered om de toch al zware sound te drukken. De mix is dus behoorlijk slecht nog vind ik zelf, daar wordt nog aan gewerkt, dit was alleen een ruwe schets.
Et begin klinkt erg zwaar op mijn speakers (niet de beste), die strings dus. Zou wat minder mogen.
stukkie op 3.10 klinkt relaxed, lekker spacend.
Ben et er wel mee eens dat het een echte climax mist. En et kan allemaal nog wel wat voller.
Ik ga een climax accentueren, er zit wel een potentieele climax in alleen die valt nauwelijks op.
Origineel geplaatst door consumer
Overall: dik in orde. Wat ik wel niet snap: ze heeft de zang voor je muziek ingezongen dus neem ik aan dat ze dat met jouw nr in haar headphones heeft gedaan. Hoe kan de timing dan niet kloppen?
Ik begrijp er ook geen

van, ik kreeg het niet voor elkaar om het er lekker op te liggen, het was net of ze iets te langzaam zong, zou het kunnen komen door het converteren naar MP3 en terug? Ik heb deze zang namelijk als MP3 aangeboden gekregen......
Knippen tot woord voor woord maakte het alleen maar erger, was echt niets mee te beginnen. Ik had ook geen zin meer daar nog tijd aan te besteden, ik had namelijk nog kunnen stretchen etc.. maar het ritme van de zang lipe ook niet super.
Misschien als ze een keertje opnieuw zingt......
Ronald.