[Eindhoven] wo 2004-09-29 - Begijntje.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Gemmetje heeft wat kabeltjes en ik heb bier.. Die gaan we ruilen!
Woensdagavond 2004-09-29 zal het om 20:00 uur plaats vinden in het Begijntje in Eindhoven.

Ik nodig iedereen uit die zin heeft om deze happening te mogen bijwonen.

Na de overdracht zal er nog ruimte zijn om op een informele manier vragen te stellen aangaande synthesisers, kabels, modulairs en andere aanverwante zaken! Of te wel.....

Ouwehoeren over synths!
Weer een reden om slap te ouwehoeren zonder irritante moderators die steeds ingrijpen!

Wie heeft er zin, dorst naar bier of kennis, of te veel onzin die eruit moet?

De eerste 5 mensen die zich aanmelden krijgen sowieso al het eerste pintje van mij kado!

Tot 20:00 uur op den 2004-09-29 in het begijntje, nabij het midden van de ring..

en speciaal voor die enkeling die nog nooit van deze mega-tent gehoord heeft heb ik ff een duidelijke plattegrond gemaakt.

Attachments

• begijn.jpg
    begijn.jpg
    11,1 KB · Bekeken: 110
ow heerlijk.. ouwehoeren over Synths!!!....

helaas kan ik r niet bij zijn op een woensdagavond.. snik..

wie weet ooit...

greets en succes

waarom worden dergelijke bierfestijnen nu weer op een doordeweekse dag gehouden?is iedereen hier koos ofzo?en dan ook nog helemaal in eindhoven...grrrr,kan'k weer niet komen

Origineel geplaatst door d.j.conflict
waarom worden dergelijke bierfestijnen nu weer op een doordeweekse dag gehouden?is iedereen hier koos ofzo?en dan ook nog helemaal in eindhoven...grrrr,kan'k weer niet komen
Eigenlijk omdat gemmetje naar aanleiding van die thread over kabels zei dat ie er wat voor mij had.

Een mooie gelegenheid om in het openbaar wat te drinken dacht ik zo!

Lijkt me gezellig. Het werd ook weer hoog tijd voor een Ehv bijeenkomst. ;)

waarschijnlijk zitten ze aan elkaar gepatched... ;)

(sorry, ik kon het niet laten)

dju dju dju

en ik ben weer op een verplicht campeer tripje :(
had graag mee willen ouwehoeren onder het genot van een pilsje!

Ik heb ook zeker neiging om te komen. Maar pin ook mij er niet op vast. (ik moet 's avonds nog wel naar huis namelijk)

Back