Wat voor bier.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Riezz

Ooit... ooit komt het er van.
..drink jij bij het pielen aan je MOOGJE....

kommaar op.. zeg het.. be een man.. of vrouw..

welk bier drink jij het liefst?

ik ga voor Hoegaarden en als het dik 30 graden is buiten incl. citroen

omdat we op het werk Gulpener-dealer zijn, neem ik nogal eens een bakje van dat kostelijke vocht mee naar band-repetities.

Thuis drink ik meestal Bavaria als ik zit te pielen.

:biertje:

Als ik thuis ben dan ga ik zwaar voor AMSTEL BIER!!! maar een bavaria gaat er ook goed in hoor,en op het terras een hoegaardse Das of een gewone hoegaarden avec le lemon...

Attachments

• amstel.jpg
    amstel.jpg
    3,2 KB · Bekeken: 96
milk+cookies.jpg

Een glaasje melk op zijn tijd werkt zeer verslavend! :{ :{ :{

(ik drink geen alcohol - meer)

Laatst gewijzigd:
Ik volhard ook hier in de boosheid en synthetiseer mijn eigen alcoholhoudend gerstenat. Het liefste drink ik m'n "Hermax Heavy Attack High Decay Smooth Sustain Everlasting Release", in huiselijke kring te Werchter beter bekend als hermax Tripple.:mega:

Origineel geplaatst door hermax
Ik volhard ook hier in de boosheid en synthetiseer mijn eigen alcoholhoudend gerstenat. Het liefste drink ik m'n "Hermax Heavy Attack High Decay Smooth Sustain Everlasting Release", in huiselijke kring te Werchter beter bekend als hermax Tripple.:mega:

dat meen je niet.........
Jij brouwt je eigen bier ? :halleluja :halleluja

Op goede dagen...

jummie

(maer niet bij den synth!)

Attachments

• corona.gif
    corona.gif
    8,5 KB · Bekeken: 95
Origineel geplaatst door gemmetje
dat meen je niet.........
Jij brouwt je eigen bier ? :halleluja :halleluja

Jazeker en het is lang niet zo moeilijk als je zou denken. De Vlamingen zijn altijd al wel een bierdrinkend/-brouwend volkje geweest maar ook in Nederland is het zelfbrouwen populair. Het beste forum daarover is (wederom) in NL te vinden.

www.hobbybrouwen.nl

..ben eigenlijk overgestapt op Chardonnay om het dikmakende effect van bier een beetje te ontzien...

Maar als ik bier drink het liefst Warsteiner...
Maar normaal gesproken meest Amstel en Grolsch...

Dommels ice met een half schijfje limoen.
Net zo lekker als corona alleen de helft goedkoper ;).

...en we weten allemaal waar die besparing naartoe gaat... ;)

-C-

Mij benieuwen of er hier ook Best bier drinken. Die zullen waarschijnlijk als de hazen een Juno-D in huis halen. 8o)

Ik proef het verschil tussen al die bieren helemaal niet. :confused: Alles is dus goed, als ie maar koud is.
Ik drink ook heel erg vaak een cocktail want ik sta soms op feestjes met een mobile cocktailbar. 8~

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back