Wat voor bier.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
weetjewelwatikzouwillenzijn: een BAVARIA fontijn! (meerdere malen hard herhalen)

Ik heb geen MOOGje..

Chocomel - piña colada is ook goed te drinken, hoewel ik de enige ben in wijde omtrek die er zo over denkt volgens mij...

-C-

Nee hoor... een vloeibare bounty, goed weg te tremmen! :D

Chocomel - piña colada is ook goed te drinken, hoewel ik de enige ben in wijde omtrek die er zo over denkt volgens mij...

Nee hoor... een vloeibare bounty, goed weg te tremmen!

baileys/malibu met chocomel !

Oef! Zoete meuk voor oude wijven, als je het mij vraagt. :D

Geef mij maar een Caipirinha* dan.

* limoen, rietsuiker, crushed ice, cachaca.

Attachments

• caipirinha.jpg
    caipirinha.jpg
    2,2 KB · Bekeken: 81
Voor de zuip is het bij mij Heineken en verder drink ik graag de zwaardere bieren (zoals Kanon, Duvel, Trappist, etc) voor het ultieme genot.:biertje:

Gewoon een Grolsie.. Zo een 25cl flessie is dan meer dan genoeg om even de dorst te lessen. Maar dit zijn uitzonderingen want ik drink meestal sinaasappelsap..

R

Ik kan me bijna geen biertje voor de geest halen waar je me niet blij mee maakt.....
(behalve oranjeboom)

Maar die sterke biertjes van de zuiderburen zorgen voor veel inspiratie en het klinkt allemaal mooi......alleen de volgende dag hoor je pas dat je een flutcompilatiehebt gemaakt....;)

The Q's advies:
Australian%20for%20Genius_lrg.jpg

Origineel geplaatst door Flesje
Ik zei toch: als ja?! :kont:

Lekker kontje ;)

't was maar een geintje hoor :D ik vind het spul te drinken maar meestal moet ik bij de bar de parapluutjes en glitterdingetjes uitvissen voor mijn vrienden het zien... Das niet stoer, weet je. :D

-C-

Heineken= :r
Amstel= :r
(ik krijg al koppijn als ik de naam hoor)

Als Limburger durf ik met stelligheid te beweren dat Limburgers het beste bier van Nederland maken!
(kom maar op met die boze reactie's :P )

Maar de Duitsers kunnen het nog beter!

Hier nog een tip voor thuisbrouwers maar vooral voor Heineken en Amstel:

das Deutsche Reinheitsgebot!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back