Concert; Future Sound Of London?

Andor

When there is Only the Now!
Geachte lezeraar,

Als FSOL naar Europa zou komen is dat voor mij de groep waar ik mijn best zou doen om kaartjes te bemachtigen, ongeacht de lokatie. Alhoewel Nederland natuurlijk wel de voorkeur heeft.

Nu vraag ik me af of jij dat ook bij deze groep hebt, of anders.... voor welke artiest(en) zou jij heel ver gaan om een kaartje te bemachtigen?

Andor

Ik ben ook een all time FSOL fan. Geweldig al die samples bij elkaar. Ze komen volgens mij zelden van hun eiland af maar als ze dat ooit zouden doen dan wil ik er zeker heen.

Je zou niet zeggen dat zij achter Stakker-Humanoid zaten he? ;)

RV

Al die samples? Heb je het nieuwste album gehoord? Ik wist niet wat ik hoorde. Het valt meer onder rock. Wordt ook wel gezien als het meest innovatieve op rockgebied sinds Air. Checken! Ontzettend de moeite waard.

Tja Koedi, ik ben er ook nog steeds niet uit wat ik van sommige nummers moet vinden, maar het is zoooo zinnenprikkelend dat ik 'm blijf draaien en elke keer dieper erin gezogen wordt. Het is weer 's zo'n album waarvan je in het begin denkt 'tja het is wel FSOL, dus het zal wel goed wezen" en waarvan je een paar nummers goed vindt en de rest eigenlijk niet... en vervolgens gaat het album je besluipen thuis. En bovenop je springen.
Over 5 jaar zou dit album wel 's m'n voornaamste bezit kunnen zijn. Het ding blijft maar op me in groeien.

Zelfs de lieve Donovan-achtige nummers daarin begin ik nu vette stukken te ontdekken.

T'is wel absoluut niet iets dat je meteen aangrijpt. Maar dat is des te beter, vaak.

Zo had ik dat ook met Leftism van Leftfield. Vond maar 3 nummers echt goed. En uiteindelijk is het voor mij voor die tijd een classic.
En trouwens ook met Dead City's van FSOL.

Zo is dit album van FSOL op weg een classic te worden voor me die zijn weerga niet kent.
Het drukt zelfs m'n AFX en SQP albums zo uit de race.

Dus. Ik houd er wel van.

Origineel geplaatst door dob
Al die samples? Heb je het nieuwste album gehoord? Ik wist niet wat ik hoorde. Het valt meer onder rock. Wordt ook wel gezien als het meest innovatieve op rockgebied sinds Air. Checken! Ontzettend de moeite waard.

Eh ik ben geen complete NONO op FSOL gebied hoor..

Maar die nieuwe is OOK samples, geloof mij maar.. Maar dan (psychadelic)rock samples. Dat kan toch ook weet je wel? ;)
Maar het oude werk vind ik leuker, zoals Lifeforms, PapuaNewGunea en ISDN!

R

Origineel geplaatst door Arv
Eh ik ben geen complete NONO op FSOL gebied hoor..

Maar die nieuwe is OOK samples, geloof mij maar.. Maar dan (psychadelic)rock samples. Dat kan toch ook weet je wel? ;)
Maar het oude werk vind ik leuker, zoals Lifeforms, PapuaNewGunea en ISDN!

R

Ja tuurlijk zit het ook vol met samples, het is zelfs las ik net op een Mac in elkaar gedraaid.
Al goed hoor, no offence :D

Origineel geplaatst door dob
Ja tuurlijk zit het ook vol met samples, het is zelfs las ik net op een Mac in elkaar gedraaid.
Al goed hoor, no offence :D

No prob, dob! :D

We zijn beide groot FSOL fan, merk ik! ;)

Back