[Interface weggeef actie] prijs vraag gewonnen maar......

Aaron

Stamgast
Hallo allemaal!

Ja, wie heeft er hier nog meer meegedaan aan de grote weggeef actie van interface?
Wanneer is die uitslag eigenlijk?

Ben benieuwd of er forumleden zijn die wat (gaan?) winnen!

Let us know! :D

Ik zit idd ook al dagen vol verwachting op de postbode te wachten met die ene brief....

Maar ja helaas nog steeds niets binnengekregen... had ik toch zo'n mega ansichtkaart moeten sturen:D

mocht die 01x binnenzijn dan laat ik het je weten :)

prijs vraag gewonnen maar......

prijs vraag gewonnen maar......

ik heb een ACCESS VIRUS POWERCORE VIRTUEEL ANALOGE SYNTHESIZER gewonnen bij een prijsvraag van het blad INTERFACE.

maar.........kan ik deze ook in cubase gebruiken als vsti????
of is deze synth alleen door tc electronics users te gebruiken?? (powercore gebruikers)

hij komt goed uit de tests maar ik zie nergens iets van vsti staan???

help?????

Hier heb je idd een Powercore voor nodig.
Gefeliciteerd trouwens.

ik heb ook ff via de zoek functie hier gekeken en daar ui werd ik wijzer dat je hem ook als vsti in windows kan gebruiken maar zonder een powercore kaart???????

als dat niet kan heb ik er niet zo gek veel aan??!!:confused: (win je een keer wat en....)

Gefeliciteerd.

Dan maar geld idd. ;)

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ze zijn je dan verplicht de waarde van de prijs in Euro's uit te betalen.

Wout

Weet je dat wel zeker Wout? Volgens mij dan hooguit de helft van de waarde in contanten.

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ze zijn je dan verplicht de waarde van de prijs in Euro's uit te betalen.

Wout

Dat lijkt me sterk. Vroeger had je zoiets dat je bij een 'gratis' cadeautje bij aankoop van een produkt kon opteren voor de halve winkelwaarde. Maar bij gewonnen prijzen?
In het geval van Interface zijn het gewoon spullen die ze ter promotie hebben gekregen van de leverancier; zou mooi zijn als ze nou opeens harde pegels moesten ophoesten!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Hanz
In het geval van Interface zijn het gewoon spullen die ze ter promotie hebben gekregen van de leverancier
Of van TC Electronic :D

Ik heb een mooie AKG C3000 condensator microfoon gewonnen; was blij verrast toen ik bij thuiskomst de brief op tafel zag liggen. Kan hem wel gebruiken gelukkig, maar weet alleen niet of er ook een shockmount bij zit. Zo niet, dan ben ik er nog steeds blij mee natuurlijk; een gegeven paard............. ;)

Maarre, persoonlijk denk ik ook dat je van Interface geen cent in contanten terugkrijgt hoor!

Anders is er vast iemand met een powercore kaart die hem voor 300-350 euro over wil nemen (geloof dat je er normaal dik 400 voor betaalt?). Je wordt er in elk geval zeker niet slechter van.

bij prijsvragen staat vrijwel altijd expliciet in de kleine lettertjes vermeld dat gewonnen prijzen niet zijn in te ruilen voor geld. zou ook vreemd zijn omdat het spul meestal door derden (adverteerders) ter beschikking word gesteld. verpatsen maar dus !

Re: prijs vraag gewonnen maar......

Re: prijs vraag gewonnen maar......

Origineel geplaatst door michielhemmer
ik heb een ACCESS VIRUS POWERCORE VIRTUEEL ANALOGE SYNTHESIZER gewonnen bij een prijsvraag van het blad INTERFACE.

maar.........kan ik deze ook in cubase gebruiken als vsti????
of is deze synth alleen door tc electronics users te gebruiken?? (powercore gebruikers)

hij komt goed uit de tests maar ik zie nergens iets van vsti staan???

help?????

uhm...moest je vantebvoren niet aangeven welke prijzen je wou winnen ?

Back