Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die THAT2180 chips zijn er in 3 smaken .. A/B/C met verschillende afwijkingen.. hoor je dat nou echt? want het is een verschil van 0.01 - 0.05 ...?
Goeie vraag wil ik ook graag weten. Maar misschien dat ik voor 202's ga.
....was die sidechain er lastig bij te bouwen? Zijn daar onderhand ook al standaard (bestelbare) PCB's voor?
.... Zijn er dingen die je aan je compressor nu anders zou doen?
Ja, als je extra dingen van stroom gaat voorzien zoals b.v. relais, lampen in schakelaars en side chain board's...dan is het beter om een apparte psu te maken en niet die op het ssl board zelf te gebruiken.
Ik kreeg als ik dat wel deed vaak hum problemen..

Welke versie van de 202?
Damn dat ziet er toch nice uit.........jam jam...202C
Iemand enig idee waar ik die knoppen kan vinden? De blauwe.

Bij genoeg interesse word er weer een batch side-chain pcb's gemaakt.
Inschrijven kan hier op het LAB forum
http://www.prodigy-pro.com/forum/viewtopic.php?t=26478
Moet je je wel eerst registreren natuurlijk....
Ja ik wil eigenlijk wel zon PCB... misschien ook wel twee als ik zon "Turbo" board van Keith erop wil bouwen. Maar ja.. misschien is het toch ook wel een idee om eerst de basic versie te bouwen en hem te modden als ie werkt. Twijfel twijfel....

Als ik ook nog hieraan ga beginnen dan heb ik teveel projecten liggen die dan nog moeten worden afgemaakt....en ik ken mezelf dan komt er van allemaal helemaal niks af.....maar een stereo SSL komt er dus zekerzzz......