Diy Forum

manvsmachine

Electribe junk
ben ik nog over aan het denken
lijkt me idd wel interessant omdat te doen.
Zoek alleen nog mods die me willen helpen.

Our users have posted a total of 2 articles
We have 1 registered user
The newest registered user is manvsmachine

Een mooi initiatief! Dat je nog maar stevig mag groeien... ;)
En natuurlijk blijven DIY berichten gewoon welkom op ons eigen mooie forum, hè!

Ik was deze winter van plan om eindelijk nog eens mijn soldeerbout boven te halen
om eens iets uitdagender dan een kabel+plug of een slecht contact te solderen. ;)
Ik heb me dus onmiddelijk geregistreerd.

Engels lijkt me idd wel beter want de Nederlandstalige DIY-synth-community is niet zo groot volgens mij.

Origineel geplaatst door divi
r.5! rotzak!

ik wou de tweede registered user zijn :duivels:

fuckU.gif

kunnen er nog wat meer onderverdelingen bijkomen ?

bv.

- links naar orderbedrijven voor onderdelen zoals conrad, mouser, etc + commentaar en ervaringen
- meer mogelijkheden om andere projectjes te posten bij modular, misschien ook fx...

frontpanels....

Origineel geplaatst door Hanz
Een mooi initiatief! Dat je nog maar stevig mag groeien... ;)
En natuurlijk blijven DIY berichten gewoon welkom op ons eigen mooie forum, hè!
tuurlijk hanz wil het denk ik toch in het engels maken om meer mensen te trekken:D

Origineel geplaatst door radiance
Zijn "non synth" projecten ook welkom? :)
Ligt er aan radiance wat voor non synth project het is.

Origineel geplaatst door StiebZ
kunnen er nog wat meer onderverdelingen bijkomen ?

bv.

- links naar orderbedrijven voor onderdelen zoals conrad, mouser, etc + commentaar en ervaringen
- meer mogelijkheden om andere projectjes te posten bij modular, misschien ook fx...
zal ik aan werken stiebz. Heb bij de weg ook nog mods nodig. iemand interesse?

Heb er al het een en ander bij gezet.:D

Origineel geplaatst door manvsmachine
tuurlijk hanz wil het denk ik toch in het engels maken om meer mensen te trekken:D

Call me a party pooper, maar deze snap ik dus niet? :confused:

<edit> Oh, na 3x lezen denk ik te weten wat je bedoelt. Handige dingen, hoor, die komma's! :D

Laatst gewijzigd:
Hallo Manvsmachine,

Ik zal geen lid worden van jouw DIY-forum, daarvoor ben ik niet bekwaam genoeg met de soldeerbout (en ook geen doorzetting genoeg), maar daarnaast wil ik je heel graag opmerkzaam maken op een site van een opmerkelijke Amerikaan.
Op die site vind je diverse muzikale DIY-projekten, maar.....(zo goed als) allemaal mechanisch. Waar moet je aan denken: een bas gemaakt van een koekblik, een doedelzak gemaakt van elektriciteitsbuis en koffiebekertjes, didgeridoo gemaakt van een berenklauw (tuinplant), een draailier gemaakt van een oude gitaar, etc...
Het enige elektrische dat ik ben tegengekomen is een piëzo-elektrishc bas-element van een verjaardagskaart.

Misschien is het niks voor je, maar, ter relativering van al die highclass elektronica...?

Dennis Havlena

Zie maar, 't is gewoon een gebaar.

Groeten, Pjeut.

Attachments

• dennis.jpg
    dennis.jpg
    17,8 KB · Bekeken: 110
Nou ik heb me dus ook aangemeld :D DIY is altijd goed!

Ik hanteer de soldeerbout regelmatig. Tot nu toe niet zo zeer voor synth gerelateerde projecten, meer audio/visuele installaties en prototypes. Meestal ontwerp ik iets zelf, 1 op 1 nabouwen van het net vind ik niet zo leuk (tenzij het iets echt interessants is, zoals de midibox SID :) )

Ik ben benieuwd wat er uit de forum komt.. misschien kunnen we een gezamelijk project opzetten?

Ik kan volgens mij nog niet inloggen, denk ik..

Volgens mij is ie nu ook down :confused:

Back